// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با محوریت ویژگی های صوتی

استودیو Ninja Theory با انتشار تریلری از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice مراحل توسعه ویژگی‌های صوتی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory)، سازنده بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice، در جدیدترین اخبار بازی تریلری از مراحل ساخت این بازی منتشر کرد. بازی مذکور برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.

در کل  ویدیو جدید مراحل ساخت سیستم صوتی این بازی را به نمایش می‌گذارد که رابطه‌ی قوی بین ذهن شخصیت شما یعنی سنوا و محیط پیرامون وی را به تصویر می‌کشد. همچنین در ویدیو در کنار تنظیمات صوتی این بازی می‌توانید از جزئیات ظریفی که سازندگان در المان‌های این بازی گنجانده‌اند، با خبر شوید.

در واقع این ویدیو  به سیستم جدید McGurk Effect این بازی اشاره دارد؛ سیستمی که به قهرمان این بازی اجازه می‌دهد تا به واسطه‌ی ذهنش از دنیای پیرامون خود با خبر شود. در طول بازی با تغییر محیط‌ها صدا‌های آن نیز در ذهن سنوا تغییر پیدا می‌کند.

سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری همچنین به راه‌های مختلف برای برقراری رابطه با بازیکنان اشاره کردند. یکی از این راه‌ها که در ویدیو به آن اشاره شد سیستم صوتی سه‌بعدی است. به طور مثال در صحنه‌ای صفحه‌ی بازی به طور کامل سیاه می‌شود و همین امر به کاربران اجازه می‌دهد که به لطف خروجی صوتی سه بعدی و اصوات آن، این قسمت از بازی را پشت سر بگذارند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش استودیو نینجا تئوری اعلام کرد که مراحل ساخت بازی حدودا به اتمام رسیده و این بازی به مرحله ساخت آلفا راه پیدا کرده است.

ویدیو جدید به مدت ۷ دقیقه است که صحنه‌هایی از درگیری و مبارزات این بازی نیز در آن دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده