نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳

ویدیو جدید از گیم پلی Gran Turismo Sport از نسخه بتا

بازی Gran Turismo Sport در حال گذراندن بتای خصوصی خود است. حال یک ویدیو جدید از این نسخه از بازی منتشر شده که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

یکی از بازی‌های مورد انتظار کنسول پلی‌استیشن 4، شبیه‌ساز رانندگی پولیفونی دیجیتال با نام Gran Turismo Sport است که در حال حاضر در حال طی کردن بتای خصوصی خود است. در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران یوتیوب با نام شیراکو، ویدیو جدیدی از این نسخه آزمایشی از بازی منتشر کرده است که بازی را در رزولوشن 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نشان می‌دهد. در این ویدیو، ما ماشین GT-R Nismo GT3 ساخته نیسان را می‌بینیم که در مسیر برندز هچ به مسابقه می‌پردازد. این ماشین، همان ماشینی است که کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده بازی، در مسابقه استقامتی ۲۴ ساعته پیست نوربرگرینگ رانده بود.

همانطور که می‌توانید در ویدیو مشاهده کنید، نورپردازی بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و نکته‌ای است که باعث شده ماشین‌ها فوق‌العاده واقعی به نظر برسند. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید که این ویدیو را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تماشا کنید، می‌توانید به کانال رسمی شیراکو در یوتیوب مراجعه کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده