// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی واقعیت مجازی ترسناک The Persistence معرفی شد

سونی و استودیو FireSprite Games با انتشار تریلری بازی ترسناک The Persistence را برای پلی‌استیشن VR‌معرفی کردند.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی و استودیو فایراسپرایت گیمز (FireSprite Games) بازی جدید واقعیت مجازی خود را معرفی کردند. بازی The Persistence یک اثر وحشت بقا اول شخص است که قرار است به صورت انحصاری برای هدست پلی‌استیشن VR عرضه شود.

وقایع بازی The Persistence در ایستگاه فضایی پرسیستنس در سال ۲۵۲۱ میلادی اتفاق می‌افتد، جایی که ۱۷ هزار سال نوری از زمین فاصله دارد. اتفاق ناگواری در حین آزمایشات این ایستگاه علمی رخ می‌دهد که تمامی خدمه آن را مسموم و به ویروس آغشته می‌کند. پس از اینکه ایستگاه فضایی در معرض جاذبه ستاره‌های پیرامون خود قرار می‌گیرد، رایانه‌ی پرسیستنت که IRIS نام دارد، شروع به بیدار کردن خدمه‌های مرده می‌کند. موجودات پس از مدت زمان کوتاهی یکی پس از دیگری بیدار می‌شوند، آیا می‌توانید خودتان را نجات دهید؟

فضاپیما یا همان ایستگاه پرسیستنتن که در آن قرار دارید، به صورت تدریجی در حال تغییر است. هر بار که شما در این بازی کشته می‌شوید یکی از خدمه‌ها به دست IRIS بیدار می‌شود و همچنین مکان‌های این فضاپیما تغییر پیدا می‌کند. با انجام مجدد بازی شما با محیط‌ها، دشمنان و آیتم‌های جدید روبرو می‌شوید و با مناطق تکراری مواجه نمی‌شوید.

یکی از عوامل اصلی برای بقای زندگی خود، مخفی کاری است که با هدست واقعیت مجازی می‌تواند هم خوانی جالبی داشته باشد. با استفاده از هدست خود در پشت اجسام پنهان شوید و با کج شدن به اطراف خود سرک بکشید و از اتفاقات پیرامون خود مطلع شوید.

دوستان شما می‌توانند به واسطه‌ی موبایل یا تبلت‌ خود به بازی شما ملحق شوند و رایانه‌ی فضاپیما را هک کنند و به شما کمک کنند. پس از وارد شدن به سیستم رایانه IRIS دوستان شما می‌توانند کنترل درب‌ها را بر عهده بگیرند یا اینکه حواس دشمنان را پرت کنند. همچنین می‌توانند تله‌ها را غیر فعال کرده و با پیدا کردن آیتم‌های مخفی شما را از مکان آن مطلع کنند. کاربر موبایل می‌تواند پس از کشته شدن شما از جوایز و امتیازاتی برخوردار شود، آیا می‌توانید به دوستتان اطمینان کنید؟

استودیو فایراسپرایت گیمز هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه بازی The Persistence منتشر نکرده است، اما ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از  بازی مذکور منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده