نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر شد

امروز شرکت سونی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر کرد.

امروز شرکت سونی تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر کرده است که در این تریلر، شاهد گیم‌پلی این بازی خواهیم بود. براساس اخبار بازی منتشر شده، این تریلر روند گیم‌پلی مرحله Hang Eight از بازی Crash Bandicoot 2 را نشان می‌دهد که شخصیت کرش در محیط آبی و دارای آبشار در حال پیشروی به سمت جلو است. در این مرحله، دشمن گل ونوس پرنده در این مرحله حضور دارد تا از پیشروی کرش جلوگیری کند. همچنین، این تریلر المان‌های پلتفرمینگ کلاسیک و اکشن این بازی را به خوبی نشان می‌دهد. شرکت سونی در توئیتر خود درباره تریلر بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نوشته است:

هم‌اکنون، گیم‌پلی مرحله Hang Eight از بازی Crash Bandicoot 2 را در بازی ریسمتر شده Crash Bandicoot N.Sane Trilogy تماشا کنید.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نسخه ریمستر و بازسازی شده سه‌گانه کرش بندیکوت است که شامل بازی‌های Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped خواهد بود. سه‌گانه کرش بندیکوت توسط استودیو ناتی‌داگ ساخته شده است و نسخه ریمستر این مجموعه توسط استودیو Vicarious Visions که در زیرمجموعه شرکت اکتیویژن قرار دارد، در دست ساخت قرار دارد. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

| |

استودیو Vicarious Visions از المان‌های اصلی مراحل سه‌گانه کرش بندیکوت در بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بهره برده، اما گیم‌پلی بازی را از نو طراحی کرده است. این بازی دارای ویژگی‌های جدید و بروز شده‌ای مانند یکپارچگی سیستم ذخیره‌سازی (ذخیره‌سازی دستی و اتوماتیک) و چکپوینت‌های بازی است. همچنین، هر بازی دارای حالت Time Trials خواهد بود.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در روز ۹ تیر سال ۱۳۹۶ برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. براساس شایعات منتشر شده، احتمالا این بازی انحصاری زمانی بوده و پس از مدتی برروی دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد. سه‌گانه اصلی کرش بندیکوت به همراه بازی ماشین‌سواری Crash Team Racing و بازی گروهی Crash Bash به صورت انحصاری متعلق به کنسول پلی‌استیشن است، اما نسخه‌های بعدی کرش بندیکوت برروی دیگر پلتفرم‌ها منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده