نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

تریلر جدید Warhammer 40,000: Dawn of War III با محوریت محیط‌های بازی

سگا تریلر جدیدی از بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III منتشر کرده که محیط‌های این اثر استراتژیک را نشان می‌دهد.

Warhammer 40,000: Dawn of War III، ساخته استودیو رلیک اینترتینمنت که توسط سگا منتشر خواهد شد، جدیدترین نسخه استراتژیک از سری وارهمر است. در جدیدترین اخبار بازی، سازنده و ناشر این بازی تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که محوریت این ویدیو، محیط‌های بازی است. طبق اعلام سگا، تیم سازنده این بازی تمرکز زیادی روی خلق محیط‌های بزرگ و وسیع برای بازی کرده است که از طرفی عظمت نبرد‌های بازی را به بهترین شکل به تصویر می‌کشند و از طرفی هم عمق تاکتیکی زیادی به بازی می‌دهند؛ چرا که گیمر می‌تواند از عوامل محیطی به نفع خودش بهره ببرد.

در تریلر جدید بازی همچنین مت کازمینسکی، طراح هنری بازی، و تریستان برت، طراح اصلی محیط‌های بازی نیز حضور داشته و توضیحاتی در مورد چگونگی طراحی محیط ارائه می‌کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر و همچنین توضیحات برخی از محیط‌های بازی را مشاهده کنید:

| |

  • Cyprus Ultima: این محیط بسیار با جزییات بوده و تاریخچه غنی‌ای نیز دارد. همچنین این محیط سبک و سیاقی قرون وسطایی دارد.
  • Cage World: این محیط کاملا حال و هوایی فضایی دارد و زمین آن ممکن است هر لحظه تغییر کرده و جابجا شود و از این رو ممکن است ناگهان در حین نبرد به دلیل این جابجایی‌ها به نقطه دیگری منتقل شوید.
  • Starfort: در این محیط که طراحی گاتیک مانندی دارد، شاهد بنا‌های بسیار عظیمی خواهید بود.
  • Acheron: از همان نگاه اول در این محیط کوه‌ها و محیط‌های یخ‌زده را مشاهده خواهید کرد. این منطقه در طول تاریخ میزبان جنگ‌های زیادی بوده و در Dawn of War III نیز نبرد‌های عظیمی در آن انتظارتان را می‌کشد.

بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده