// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید بازی Total War: Warhammer با محوریت جناح Bretonnia

سگا و کریتیو اسمبلی ویدیوی جدیدی را از بازی Total War: Warhammer با محوریت جناح رایگان Bretonnia منتشر کردند.

سگا و کریتیو اسمبلی مدتی قبل رسما از جناح رایگان Bretonnia رونمایی کرده بودند. امروز این دو توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ویدیویی با انتشار ویدیویی فرصت مناسبی را به علاقمندان بازی Total War: Warhammer داده‌اند تا با Bretonnia هرچه بیشتر آشنا شوند.

در این ویدیو با سه خدمت‌گذار بانوی دریاچه (Lady of the Lake)، الهه‌ی بریتونیا با نام‌های لوئن لیئنکور (Louen Leoncoeur)، فی انچنترس (Fey Enchantress) و دوک آلبریک (Duke Alberic) از بوردلو (Bordeleaux) همراه می‌شویم. در واقع توسعه‌دهندگان جناح یا نژاد Bretonnia را تا حد زیادی نادیده گرفته‌اند و بنابراین احتمالا بازیکنان قدیمی Bretonnia از رهبری شوالیه‌های شجاع Grail در نبردی برروی رایانه‌های شخصی خوشحال خواهند شد. در داستان وارهمر، نژاد برتونیا دارای نیروهای خاصی مانند شوالیه‌های نورانی و پگاسوس‌سوار است که به عنوان یکی از دوستان نیروهای امپراطوری محسوب می‌شوند.

Bretonnia‌ در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در دسترس تمامی بازیکنان به صورت رایگان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید این ویدیوی جدید این بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید. از دیگر اخبار بازی کریتوی اسمبلی اخیرا ابزار ساخت نقشه برای بازی Total War: Warhammer را معرفی کرده بود.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده