// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

اخیرا ویدیویی جدید از گیم‌‌پلی بازی Horizon Zero Dawn منتشر شده است که دنیای این بازی را در رزولوشن 4K به نمایش می‌گذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سرگرمی تعاملی سونی، ناشر بازی Horizon Zero Dawn، اخیرا تریلر جدید این بازی را منتشر کرده است. این تریلر بر روی گیم‌‌پلی بازی در حالت 4K و روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو تمرکز دارد.

طبق ویدیو منتشر شده کنسول پلی‌استیشن 4 پرو بازی Horizon Zero Dawn را با رزولوشن 2160p Checkerboard اجرا خواهد کرد و می‌توانیم جلوه‌های بصری خیره کننده و محیط و طراحی‌های بسیار عالی بازی را مشاهده کنیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

اگر تا به امروز اطلاعات کاملی از این بازی ندارید، می‌توانید پیش نمایش زومجی از بازی Horizon Zero Dawn را مطالعه کنید. نیلوفر ابراهیم پور در بخشی از پیش نمایش خود می‌گوید:

نکته خوب ماجرا که رابطه خوبی بین تمامی سه المان‌ دشمنان اعم از ربات‌ها و انسان‌ها، محیط و آلوی ایجاد کرده است، گیم‌پلیی است که در تریلرها به نظر بسیار روان و جذاب کار شده است. معمولا بازی‌هایی که دنیای کاملا باز و آزادانه‌ای دارند، گیم‌پلی و مخصوصا سیستم مبارزات در آن جزو نکات عالی بازی به شمار نمی‌رود. اما بر اساس چیزی که ما در تریلرها و نمایش‌های Horizon Zero Dawn دیدیم، این اثر قرار است سیستم مبارزاتی عمیق و درست و حسابی را به بازیکنان ارایه دهد؛ مبارزاتی که چالش‌های شدیدا جذابی را قرار است به ثمر بنشانند.

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه) در آمریکا و ۱۱ اسفند (۱ مارس) در اروپا به صورت انحصاری بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده