// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بازی Ruiner مشخص شد

استودیو Reikon Games تاریخ انتشار بازی شوتر Ruiner را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لهستانی ریکان گیمز (Reikon Games) و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اعلام کردند که بازی Ruiner در تابستان ۹۶ برای رایانه‌های شخصی، مک، لینوکس، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. بازی Ruiner پیش‌تر فقط برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس معرفی شده بود و در آن زمان تنها اعلام شد که در سال جاری میلادی منتشر می‌شود و تاریخ حدودی انتشار آن نیز مشخص نبود.

بازی Ruiner که در سبک شوتر اکشن است و زاویه دید بالا به پایین دارد در شهر فضایی رنگکاک در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. مانند تمامی شهر‌ها، شهر رنگکاک نیز محله‌های خطرناک و تاریک دارد که شما در تمامی آن محله‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا زمین‌های کشاورزی زیرزمینی حضور پیدا می‌کنید و به جنگ با دشمنان می‌روید.

وظیفه شما نجات برادرتان است که توسط دشمنان ربوده شده و در جایی نامعلوم از این شهر پنهان شده است. این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون دشمنان همه آماده‌ی روبرو شدن با شما هستند و مخفی‌گاه‌های خود را از جنگجویان فضایی گرفته تا مین‌های مرگبار جای‌گذاری کرده‌اند. وظیفه شما از بین بردن مخفی‌گاه‌ها و دشمنان آن است.

مگ‌دانلا تامکوویچ، از تهیه کنندگان حاضر در استودیو ریکان، ویژگی‌های این بازی را شرح داد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در مورد سلاح‌های سرد که در نبرد‌های تن به تن موثر است، می‌توان به ساده‌ترین آنها یعنی لوله آهنی اشاره کرد یا اگر سلاح قوی‌تری در نظر دارید می‌توانید از شمشیر برقی یا شمشیر سامورایی استفاده کنید، در غیر این صورت سلاح‌های زیادی در این بازی یافت می‌شود که بتواند نظر شما را به خود جلب کند. دو حالت کاربرد از سلاح‌های سرد در بازی تعبیه شده است که حالت اول به کاربر اجازه می‌دهد که با حمله و ضربه زدن به دشمن، آن را بی‌حرکت کنند که این امر می‌تواند به شما وقت زیادی برای نابودی آن دهد. حالت دوم که ضربات قوی را شامل می‌شود می‌تواند اثر تخریب جمعی داشته باشد و با یک ضربه به چند دشمن آسیب برساند.

Ruinen

از بحث سلاح‌های سرد که بگذریم به سلاح‌های گرم می‌رسیم که با مجموعه‌ای از ۲۰ سلاح روبرو می‌شویم که برای شروع می‌توانید با کلت‌های دستی شروع کنید و پس ازمدتی با مسلسل‌های دستی، شات‌گان و سلاح‌های لیزری آشنا شوید و دشمنان را نابود کنید. همچنین سلاح‌هایی همچون تفنگ‌های موشکی، سانیک شات‌گان، توپ‌های برقی، سلاح‌های یخی و غیره در بازی یافت می‌شود که برخی از آنها می‌تواند با شلیک تیر از دشمنان عبور کرده و به چند نفر آسیب برساند یا برخی دیگر آنها را بی‌حرکت یا مشتعل کند. با ترکیب سلاح‌های سرد و گرم و ادغام کردن آنها با تجهیزات قابل ارتقا و نارنجک سفر خود را آغاز کنید.

زره و توانایی «جاخالی دادن» از قابلیت‌های ویژه‌ای به شمار می‌روند که می‌تواند به شما کمک کند تا از خطرات ناشی از حملات دشمن در امان بمانید. به طور مثال می‌توان از قابلیت جاخالی دادن هم در حملات و هم در فرار استفاده کرد و با انجام بازی شخصیت خود را قوی‌تر کرده و تجهیزات و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید. بر این اساس می‌توانید توانایی «جاخالی دادن» را ارتقا دهید و در دو مرحله به سمت دشمنان حمله کنید و آنها را خلع سلاح کنید. همینطور با ارتقا زره خود می‌توانید تیر‌های دشمن را به طرف آنها برگردانید.

Ruinen

قابلیت ویژه دیگری که در این بازی شما را یاری می‌کند، «کینتیک» نام دارد که به شما اجازه می‌دهد با تشکیل دیواره‌ی انرژی از خطرات دور بمانید  و از تیرهای دشمنان در امان بمانید. قابلیت «اسلو موشن» می‌تواند صحنه بازی را ثابت کرده و زمان را نگه دارد تا بتوانید استراتژی‌های خود را بر روی دشمنان پیاده کنید. قابلیت «اورکلاک» شخصیت شما را تا مدت زمان کوتاهی به یک جنگجوی شکست‌ناپذیر تبدیل می‌کند، در حالی که می‌توانید با قابلیت «سوییچ گان» دشمن را به مدت کوتاهی در اختیار خود در آورید و به جان دشمنان دیگر بیاندازید تا بتوانید حملات دیگر را روانه آنها کنید. هر کدام از تجهیزات که شامل سلاح‌های شما نیز می‌شود، با توجه به نیاز قابل ارتقا و توسعه است.

موسیقی بازی Ruiner شامل آثاری از Khoven، DJ Alina و سوسومو هیراواسی، آهنگساز مشهور انیمه، می‌شود.

استودیو ریکان گیمز ساخت بازی RUINER را از ژانویه ۲۰۱۵ شروع کرده است، در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر نگاهی به دنیا و ویژگی‌های این بازی بیاندازید:

| |

Ruinen


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده