// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تمدن جدید استرالیا برای بازی Civilization VI معرفی شد

تمدن جدید استرالیا برای بازی Civilization VI به صورت رسمی و در قالب یک تریلر معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فیرکسیس گیمز اقدام به معرفی محتوای جدیدی برای بازی Civilization 6 کرده که علاوه بر یک بروزرسانی رایگان، کشور استرالیا را در قالب یک DLC به این بازی اضافه می‌کند. این تمدن توسط John Curtin که در چهار سال پایانی جنگ جهانی دوم نخست وزیر استرالیا بوده، رهبری می‌شود. قابلیت منحصر‌بفرد وی نیز که Citadel of Civilization نام دارد باعث می‌شود که اگر کشور دیگری در ۱۰ ترن آخر به استرالیا اعلان جنگ دهد یا اگر استرالیا شهری را در ۲۰ ترن قبل‌تر آزاد کند، میزان تولید دو برابر شود. برخی دیگر از ویژگی‌های خاص این کشور را می‌توانید در تریلری که از آن منتشر شده، در زیر مشاهده کنید:

از دیگر ویژگی‌های این تمدن این است که اگر شهری را در نوار ساحلی بنا کنند، می‌توانند از مزایای خاصی برای ساخت بناهایی مانند دانشگاه، مکان‌های تجاری، تئاترها و مواردی از این دست بهره‌مند شوند. بسیاری ویژگی‌های دیگر نیز برای این تمدن در نظر گرفته شده که می‌توانید در تریلر بالا مشاهده کنید. نیروهای نظامی استرالیا که Digger نام دارند نیز دارای ویژگی خاص خود هستند. بطوری که اگر در مکانی خارج از کشور خود یا مناطق ساحلی مبارزه کنند، قدرتشان افزایش می‌یابد. در حال حاضر قیمت و تاریخ انتشار این بسته اعلام نشده است. جدیدترین تمدنی که به بازی اضافه شد، کشور لهستان بود که در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ به همراه یک سناریوی اضافه به قیمت ۵ دلار منتشر شد.

علاوه بر این DLC، یک بروزرسانی رایگان نیز برای بازی Civilization VI منتشر خواهد شد که ویژگی‌های خاصی را به بازی اضافه می‌کند. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پشتیبانی استیم وُرک‌شاپ اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان مادهای مورد نظر خود را ساخت و بر روی بازی سوار کرد. یکی دیگر از این ویژگی‌ها نیز این است که شما می‌توانید به عنوان بخشی از یک تیم در بخش چندنفره‌ی بازی، در مقابل هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. این دو ویژگی به عنوان پر درخواست‌ترین‌ها در بین بازیکنان Civilization 6 اعلام شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، تغییراتی نیز در بازی برای متعادل‌تر ساختن آن اعمال خواهد شد.

نظر شما در مورد این تمدن چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده