// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Table Top Racing: World Tour برای ایکس باکس وان تایید شد

استودیو Playrise Digital با انتشار تریلری جدید برای بازی Table Top Racing: World Tour، آن را برای ایکس‌باکس وان تایید کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو و کمپانی پلی‌رایز دیجیتال (Playrise Digital) بازی مسابقه‌ای جنگی Table Top Racing: World Tour را برای کنسول ایکس‌باکس وان تایید و اعلام کردند که این بازی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ اسفند ماه (۱۰ مارس) در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد.

نسخه قبلی این بازی با نام Table Top Racing در سال ۲۰۱۳ برای دستگاه‌های iOS منتشر شد و سپس توانست در سال ۲۰۱۴ خود را به کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا و دستگاه‌های اندروید برساند. نسخه بعدی این بازی که هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان تایید شده است، پیش‌تر در اردیبهشت ماه (مه) گذشته برای پلی‌استیشن 4 (که برای مشترکین پلاس پلی‌استیشن رایگان بودرایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندروید منتشر شد.

به نقل از گزارش ناشر بازی Table Top Racing: World Tour، این بازی در مجموع  ۴.۵ میلیون بار برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی دانلود شده است.

همچنین بازنگری‌هایی نیز در نسخه ایکس‌بکس وان بازی مذکور صورت گرفته است، از آنجا که به کاربران اجازه می‌دهد که در حالت چند نفره در لابی و در طی مسابقات با یکدیگر تماس صوتی داشته باشند. همینطور نسخه ایکس‌باکس این بازی شامل تمامی DLCهای بازی مذکور خواهد بود.

نیک برکامب، کارگردان بازی  Table Top Racing و مدیرعامل کمپانی پلی‌رایز دیجیتال، ضمن اعلام و تایید این خبر گفت:

تیم کوچک ولی پراستعداد استودیو مستقل پلی‌رایز دیجیتال توانستند با زحمت‌های خود بازی Table Top Racing: World Tour را برای کنسول ایکس‌باکس وان به ارمغان بیاورند. امیدوار هستم که کاربران ایکس‌باکس وان عاشق گیم‌پلی طنزآمیز این بازی ۸ نفره شوند. ما بسیار خوشحال هستیم که بلاخره توانستیم این بازی را به همراه تغییرات و بهبودی‌ها به کنسول ایکس‌باکس وان بیاوریم.

با اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز برای بازی Table Top Racing: World Tour منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده