// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بسته‌ الحاقی بازی Sundered به رایگان در اختیار حامیان مالی قرار می گیرد

سازنده بازی اکشن پلتفرم Sundered بسته‌ الحاقی این بازی را به صورت رایگان برای حامیان مالی در نظر گرفت.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تاندر لُتوس گیمز (Thunder Lotus Games)، توسعه دهنده بازی Sundered، با برگزاری برنامه زنده آنلاین برای حامیان این بازی‌ به سوال‌های آنها جواب داد. این بازی اکشن پلتفرمر قرار است در ماه جولای برای پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در جریان استریم آنلاین پرسش پاسخ، استودیو توسعه دهنده از حامیان مالی این بازی  بابت جمع‌آوری مبلغی بیش از ۲۰‌هزار دلار تشکر کرد. بر این اساس تاندر لتوس اعلام کرد که حامیان کمپین کیک‌ استارتر (KickStarter) بسته‌الحاقی رایگان بازی Sundered را دریافت خواهند کرد. به جزئیات مختلف پیرامون نوع بسته‌الحاقی و تاریخ ارسال آن اشاره‌ای نشد.

همچنین در انتهای این استریم سازندگان از احتمال ساخت نسخه فیزیکی بازی Sundered خبر دادند و اعلام شد که جزئیات آن بزودی منتشر می‌شود.

استودیو تاندر لتوس در مورد بازی Sundered نوشت:

شما بازی را در نقش Eshe آغاز می‌کنید، سرگردان در دنیای فاسد و دام افتاده در غار‌هایی که همیشه در تغییر هستند، جایی که روح‌های ترسناک آنجا را فرا گرفته‌اند. با در دست گرفتن نیرو‌های خود و جمع‌آوری عتیقه‌های فاسد به جنگ با دشمنان رفته و به قیمت انسانیت خود هیولا‌ها را از پا دربیاورید. در این دنیا مقاومت کنید یا اینکه شکست را قبول کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Sundered، که پیش‌تر منتشر شده، را دانلود و تماشا کنید.

|

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده