// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید بازی Psychonauts 2 منتشر شد

استودیو دابل فاین تریلر جدیدی از بازی Psychonauts 2 منتشر کرد که گیم‌پلی آن را به همراه توضیحات سازندگان به تصویر می‌کشد.

از آنجایی که کمپانی استاربریز (Starbreeze) مسئولیت انتشار بازی Psychonauts 2 را بر عهده گرفته است، حال در جدیدترین اخبار بازی، با انتشار ویدیویی جدید صحنه‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد. زک مک‌کلندون، مدیر ارشد پروژه به همراه تیم شفر، رئیس استودیو دابل فاین (Doube Fine)، با انتشار ویدیویی جدید توضیحاتی را در مورد بازی ارائه داده‌اند و کمی از گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین در تریلری که در انتهای مطلب تعبیه شده است، اشاره‌ای به داستان بازی نیز می‌شود.

مک‌کلندون در تریلر اشاره‌ای به روند موفقیت آمیز در توسعه بازی می‌کند و از پیشرفت‌های آن صحبت می‌کند. این پیشرفت‌ها شامل مکانیزم حرکت شخصیت رز می‌شود که گویا حرکت شخصیت اصلی این بازی روان‌تر شده است. همچنین در ادامه مکملندون از بزرگ‌تر شدن طناب‌های این بازی خاطر نشان کرد.

همانطور که می‌دانید کمپانی استاربریز ، ناشر بازی Payday، مسئولیت انتشار بازی Psychonauts 2 را بر عهده گرفته است و در این راستا بازاریابی و توزیع آن را نیز انجام خواهد داد. بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی Psychonauts 2 توانسته توسعه خود را با بودجه استودیو سازنده آن، دابل‌ فاین، آغاز کند، در حالی که کمپین جمع‌آوری بودجه «فیگ» توانسته تا به حال مبلغی بالغ بر ۴ میلیون دلار برای این بازی جمع آوری کند.

اولین نسخه بازی Psychonauts در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند. همچنین سال گذشته شاهد بازنشر این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 بودیم، در حالیکه قرار است نسخه واقعیت ‌مجازی بازی Psychonauts in the Rhombus of Ruin در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برای پلی‌استیشن VR عرضه شود.

در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را دانلود و تماشا کنید، قابل ذکر است که آنچه در ویدیو می‌بینید در حد یک طراحی اولیه است و ظاهر نهایی بازی را به نمایش نمی‌گذارد.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده