// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

گیم پلی ۲۰ دقیقه ای Horizon Zero Dawn جزئیات مختلف بازی را به نمایش می گذارد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Horizon Zero Dawn، یک ویدیو گیم پلی ۲۰ دقیقه‌ای از آن منتشر شده که برخی از ویژگی‌های این بازی را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی این‌که امروز بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی تریلری جدید به همراه تعدادی عکس و همچنین اطلاعاتی از بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرد که علاوه بر نمایش جلوه‌های زیبای گرافیکی این بازی محصول استودیو گوریلا گیمز، برخی از ویژگی‌های آن را نیز نشان می‌دهد. این تریلر گیم‌پلی بازی را در حالی که دیوید فورد، طراح ارشد ماموریت‌ها بازی و دنیس زوتِبیر، از طراحان ماموریت‌های بازی، آن را بازی می‌کنند نشان می‌دهد و به نمایش یکی از ماموریت‌های اصلی شخصیت بازی می‌پردازد. همچنین برخی از اطلاعات و ویژگی‌های بازی را نیز می‌توانید در زیر مطالعه کنید:

  • تنوع ماشین آلات این بازی بیش از آن چیزی است که تاکنون در تریلرها و تصاویر آن مشاهده کرده‌اید.
  • می‌توانید از کمپ‌های آتش به عنوان محل ذخیره کردن بازی و همچنین جابه‌جا شدن سریع استفاده کنید.
  • سه شاخه‌ی کلی برای درخت مهارت‌های بازی وجود دارد که می‌توانید جزییات بیشتر آن‌ها را در خبری که اخیرا در زومجی منتشر شد مطالعه کنید.
  • امکان انتخاب از بین چندین نوع مکالمه وجود دارد که انتخاب هر یک بر شخصیت، ویژگی‌ها و روابط کاراکتر اصلی بازی تاثیرگذارند.
  • در منوی Pause بازی حالتی به نام Photo Mode وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا زاویه‌ی دوربین، عمق بصری محیط بازی و زمان روز و شب را تغییر دهید و همچنین گزینه‌ها را به رنگ‌های مختلف درآورید.

بازی Horizon: Zero Dawn قرار است در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ ماه فوریه) در آمریکای شمالی و روز بعد از آن نیز در اروپا، به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. می‌توانید در زیر جدیدترین تریلر این بازی را که پیش‌تر در مورد آن توضیح داده شد، مشاهده کنید و پس از آن نیز تعدادی از عکس‌های بازی را تماشا کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده