// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 با نام Banned Footage Vol. 1 منتشر شد

کپکام تریلر اولین بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 با نام Banned Footage Vol. 1 را منتشر کرده است.

بازی Resident Evil 7: Biohazard جز آن دسته از بازی‌هایی است که اگر معماهای آن را بتوانید سریع حل کنید، به سرعت به اتمام می‌رسد. در همین راستا امروز اولین بسته الحاقی بازی که Resident Evil 7: Banned Footage Vol. 1 نام دارد عرضه خواهد شد. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر این بازی، تریلری با محوریت بسته الحاقی بازی که امروز در دسترس قرار گرفته است، منتشر کرد.

| |

همچنین مدتی پیش کپکام در کنار معرفی بسته الحاقی اول و دوم، اطلاعاتی از زمان انتشار آن‌ها نیز منتشر کرد. اولین بسته الحاقی که امروز عرضه می‌شود و شامل دو مرحله و یک حالت جدید است.

  • اتاق خواب: باید نحوه‌ی فرار از اتاقی را که در آن زندانی شده‌اید پیدا کنید. البته باید مواظب باشید که مارگریت بیکر متوجه نبود شما نشود.
  • کابوس: در این چپتر می‌بایست در جریان موج‌های پی در پی دشمنان که تا صبح ادامه دارد، زنده بمانید.
  • حالت Ethan Must Die: یک حالت فوق العاده سخت که ارتباطی به ویدیوهای داخل بازی و داستان ندارد. این حالت از واقعیت مجازی پشتیبانی نمی‌کند.

علاقه مندان می‌توانند Resident Evil 7: Banned Footage Vol. 1 را با قیمت ۱۰ دلار و بسته الحاقی دوم رزیدنت اویل 7 را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند. همچنین اگر می‌خواهید تمامی بسته‌های الحاقی بازی را در اختیار داشته باشید، می‌توانید سیزن‌پس این بازی را قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. در نهایت می‌توانید بررسی بازی Resident Evil 7 را در زومجی تماشا و مطالعه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده