// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

جزئیات بیشتری از MLB The Show 17 منتشر شد

 استودیو سن‌دیگو سونی با انتشار تریلری جدید جزئیات بیشتری از بازی شبیه ساز بیسبال MLB The Show 17 در دسترس کاربران قرار داد.

استودیو سونی سن دیگو در بلاگ رسمی پلی‌استیشن جزئیاتی از بازی شبیه ساز بیسبال MLB the Show 17 منتشر کرد. در جدیدترین اخبار بازی امتیازات پیش خرید این بازی به همراه تصویر جلد، حالت Retroo و برنامه پخش آنلاین این بازی ورزشی نیز مشخص شد.

حالت رترو (Retro) ویژگی جالبی را به بازی MLB the Show 17 اضافه می‌کند، در این حالت کاربران فقط با یک دکمه می‌توانند بازی را انجام دهند البته تمامی انمیشن‌ها و محتوای آن پا بر جا می‌ماند. در بحث پرتاب توپ (Pitch) در این حالت وظیفه‌ی کاربران فقط تنظیم سرعت، چرخش و هدایت توپ است و عملکرد‌های دیگر به صورت خودکار انجام می‌شود. برای پرتاب قدرتی توپ (FastBall) فقط کافی است که آنالوگ سمت چپ را به طرف پایین نگه داشته و دکمه X را فشار دهید. برای پرتاب ملایم توپ (Changeup) کاربران باید آنالوگ سمت چپ را به طرف بالا نگه داشته و دکمه X را فشار دهند. برای پرتاب چرخشی کاربران بعد از پرتاب توپ می‌توانند با استفاده از آنالوگ چپ، توپ را به سمت چپ یا راست چرخش دهند. همچنین کاربران می‌توانند در محوطه‌ی پرتاب و دریافت توپ بازیکن خود را حرکت دهند. همچنین عملکرد‌های دیگر در این بخش تعبیه شده که گیم‌پلی این بازی را آسان‌تر می‌کند.

در بخش امتیازات پیش خرید، استودیو سازنده بازی MLB The Show 17 اعلام کرد کاربرانی که این بازی را پیش خرید کنند از ۱۰ آیتم بسته استاندارد و کارت بازیکن کن گریفی جونیور بهره می‌برند. پیش خرید این بازی از فروشگاه گیم‌اسپات و ای‌بی گیمز با ۱۵ آیتم بسته استاندارد همراه خواهد بود. همینطور کاربرانی که بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن استور پیش خرید کنند  ۱۱۰۰ امتیاز استاب در نسخه فعلی این بازی یعنی MLB The Show 16 دریافت خواهند کرد.

از آنجایی که تصویر جلد نسخه آمریکای شمالی بازی MLB The Show 17 بازیکن کن گریفین را نشان می‌دهد، اما شاهد عکس آرون سانچز از تیم بلو جیز بر روی نسخه کانادایی این بازی هستیم. در آن سو نیز شاهد عکس بازیکن وی‌یین از تیم میامی مارلینز بر روی تصویر جلد نسخه تایوانی این بازی هستیم. در پایین می‌توانید تصویر آرون را در لباس آبی و وی‌یین را در لباس مشکی مشاهده کنید.

همچنین استودیو سونی سن دیگو جزئیات برنامه لایو استریم بازی MLB The Show 17 را نیز منتشر کرد. برنامه اینترنتی این بازی از تاریخ ۱۷ بهمن ماه (۷ فوریه) در سایت توییچ و بلاگ سونی‌ سن دیگو هر هفته تا عرضه این بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

بازی ورزشی MLb The Show 17 در تاریخ ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. در پایین می‌توانید ویدیو  منتشر شده توسط استودیو بازی مذکور پیرامون توضیحات آن را دانلود و تماشا کنید.

 |  | 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده