// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید Torment: Tides of Numenera منتشر شد

تریلر جدید بازی Torment: Tides of Numenera سیستم مبارزات آن را به تصویر می‌کشد.

استودیو اینگزایل اینترتینمنت (InXile entertainment) و کمپانی تک‌لند (Techland) تریلر جدیدی از بازی نقش‌آفرینی Torment: Tides of Numenera منتشر کردند. بازی مذکور برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. در جدیدترین اخبار بازی، ناشر آن اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه) در دسترس کاربران خواهد بود.

در تریلر منتشر شده شاهد سیستم مبارزات بازی Tides of Numenera هستیم که به کاربران شیوه نبرد را با استفاده از آیتم‌های مختلف نشان می‌دهد. همچنین توانایی‌ برخی از شخصیت‌های آن را با توجه به افزایش لول نشان می‌دهد. در آن سو تعدادی از دشمنان و موجودات بازی را در دنیای زیبای این بازی می‌توانید مشاهده کنید.

ناشر بازی در این باره گفت:

دنیای بازی Torment: Tides of Numenera پر از کشمکش و جنگ است. گیمر‌ها با توجه به سطح قهرمان خود می‌توانند با راه‌های مختلف از قبیل مخفی کاری و فریب به جنگ با موجودات بروند و در نبرد‌ها شرکت کنند. در برخی موارد یک تصمیم اشتباه و یا حتی بد‌شانسی در نقش بستن اعداد تاس، خود را مرده در این جهان پیدا می‌کنید. در تریلر می‌توانید نگاهی به شیوه و روش‌های مختلف بازیکنان که به پیروزی ختم می‌شود بیاندازید.

در خبر دیگر  می‌توانید تریلر معرفی کلاس Jack و Glaive را با کلیک بر اسامی آنها در زومجی تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی  Torment: Tides of Numenera را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده