نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر معرفی پروفسور Andreas Kessler در بازی Sniper Elite 4

استودیو Rebellion Developments تریلر جدیدی از بازی Sniper Elite 4 منتشر کرد.

استودیو Rebellion Developments تریلر جدیدی از بازی Sniper Elite 4 منتشر کرد. این تریلر سومین ویدیو از سری Intel است که این استودیو شخصیت‌های مختلف بازی Sniper Elite 4 را در قالب آن‌ها معرفی می‌کند. این تریلر شخصیت پروفسور Andreas Kessler، دانشمند اصلی Führer، را معرفی می‌کند.

براساس تریلر منتشر شده، آندرس کسلر یکی از برجسته‌ترین دانشمندان هیتلر در طراحی راکت، و یکی از افراد مهم در توسعه تکنولوژی راکت برای رایش سوم است. هیتلر به خاطر علم کسلر در طراحی راکت، اعتماد بسیاری به او داشت و اختیارات طراحی اسلحه‌های عجیب و کشنده را به او داده بود. بر همین اساس، هیتلر موفق شد با اسلحه‌های کسلر در جنگ به موفقیت برسد. اخیرا، محل دقیق کسلر نامشخص است، اما نیروهای SOE‌ اعتقاد دارند کسلر در مکانی در کشور ایتالیا مخفی شده است. نیروهای SOE (افرادی که بازیکنان کنترلشان می‌کنند) امیدوار هستند که کسلر را پیدا کنند و از دانش او برای پیشبرد اهداف خود بهره بگیرند.

بازی Sniper Elite 4 در روز ۲۶ بهمن برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت جهانی منتشر خواهد شد. براساس اخبار بازی منتشر شده، کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند، مأموریت Target: Führer و هفت پوسته اسلحه را به صورت انحصاری دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده