// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی Hive Jump‌ منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی دو بعدی پلتفرمر Hive Jump  منتشر شد.

استودیو گرفیت لب (Graphite Lab) تریلر جدیدی از Hive Jump، بازی دو بعدی اکشن-پلتفرمر، منتشر کرد. بازی Hive Jump از تیر ماه (جولای) به واسطه‌ی سیستم دسترسی پیش از موعد (Early Access) استیم بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

در بازی اکشن پلتفرمر Hive Jump شاهد درگیری بین موجودات فضایی و پرش‌ در فضای دو بعدی و پیکسلی هستیم. از ویژگی‌های بارز این بازی می‌توان به بخش همکاری چند نفره (Co-Op) آن اشاره کرد، کاربران می‌توانند آن را با دوستانشان در استیم به صورت آنلاین یا در کنار دوستان‌شان با استفاده از یک سیستم تجربه کنند.

در بازی شاهد سطح بالایی از هوش مصنوعی دشمنان هستیم که این امر کاربران را به چالش می‌کشد. با بودن سلاح‌های متنوع در طول بازی گیمر‌ها می‌توانند با جستجوی سلاح‌های جدید، آنها را نیز ارتقا دهند. همچنین چالش‌های روزانه و هفتگی نیز در این بازی برگزار می‌شود که می‌توانید آن را با دوستانتان تجربه کنید. همینطور نور پردازی و رنگ‌های این بازی توسط نرم‌افزار Sprite Lamp به زیبایی طراحی شده است و در آخرین اخبار بازی مذکور اعلام شد که کاربران می‌توانند آن را با کنترلر‌ کنسول خود بر روی پی‌سی تجربه کنند.

بازی Hive Jump در تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۸ ژانویه) برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس عرضه می‌شود. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال جاری برای Wii U منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Hive Jump را دانلود و تماشا کنید:

| |

نظر شما در مورد بازی‌های دو بعدی و پلتفرمی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده