// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

نسخه ویرایش شده ویدیو تبلیغاتی جدید سونی منتشر شد

کمپانی سونی در اقدامی نسخه ویرایش شده ویدیو تبلیغاتی جدید خود را منتشر کرد.

یک‌شنبه هفته گذشته بود که کمپانی سونی با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی به نمایش بخش‌هایی از بازی‌های انحصاری خود در سال ۲۰۱۷ میلادی پرداخت. اما قرار گرفتن دو بازی مورد‌انتظار Detroit: Become Human، جدید‌ترین ساخته دیوید کیج و Dreams، بازی جدید استودیو مدیا مولکول در ویدیو مذکور باعث به وجود آمدن شک و شبهه انتشار این دو بازی در سال جاری شد. با این حال شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌‌های بازی‌سازی جهانی سونی اعلام کرد که این دو بازی اشتباها در ویدیو تبلیغاتی حضور داشته و سال ۲۰۱۷ زمان قطعی عرضه آن‌ها نخواهد بود و اخبار بیشتر در این مورد بعدا اعلام می‌شود. حال  شعبه انگلیس پلی‌استیشن که وظیفه انتشار این ویدیو را بر‌عهده داشته، نسخه ویرایش شده‌ای از آن را منتشر کرده که در زیر آن را تماشا می‌کنید:

| |

اولین تفاوت نسخه ویرایش شده نسبت به نسخه اصلی، تغییر عبارت «بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷» به «بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ و فراتر از آن» است. دیگر اشکالی که در ویدیو تبلیغاتی سونی وجود دارد، لیبل «انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4» حتی بر روی بازی‌های مولتی پلتفرم بوده که در نسخه ویرایش شده رفع شده است. لیست بازی‌هایی که برچسب «انحصاری» از روی آن‌ها برداشته شده عبار‌تند از:

همان‌طور که مشاهده می‌کنید بسیاری از بازی‌هایی که به صورت قطعی تنها بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شوند نیز در نسخه ویرایش شده فاقد لیبل «انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4» هستند و تنها سه بازی Detroit: Become Human ،Gravity Rush 2 و World of Warriors این لقب را یدک می‌کشند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده