// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر جدید بازی SkyKeepers

استودیو اسورد تویین تریلر کوتاهی از بازی در دست ساخت SkyKeepers منتشر کرد.

استودیو اِسورد تویین (Sword Twin Studios) تریلر کوتاهی از SkyKeepers، بازی دو بعدی اکشن خود، منتشر کرد. این بازی قرار است از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد استیم (Early Access) در سه‌ماه اول میلادی برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. تاریخ انتشار نسخه اصلی این بازی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هنوز مشخص نشده است.

اگر اولین بار است که عنوان بازی SkeKeepers به گوشتان خورده، در پایین می‌توانید اطلاعات ارائه شده از این بازی توسط سازنده آن را بخوانید:

داستان این بازی در مورد رئیس روستا اسکای‌کیپر است که با نام تانگی شناخته می‌شود. تانگی قصد دارد که با جنگ با دشمنان از روستا و جان خود محافظت کند. بازی SkyKeepers از حملات و ضربات زنجیره‌ای بهره می‌برد. با پرتاب کردن دشمنانتان به هوا می‌توانید به طرف آنها تلپورت کرده، با استفاده از آیتم‌های داخل بازی روستای بزرگ اسکای‌کیپر را ترمیم کرده و با این امر ویژگی و توانایی‌های جدید تانگی را برای نبرد‌های دشوار‌تر ارتقا دهید. تانگی که رئیس این روستا به حساب می‌آید در اتفاق ناگواری تبدیل به سنگ می‌شود و روستای اسکای‌کیپر به دست نیرو‌های شیطانی می‌افتد. پس از گذشت یک سال تانگی روستای خود را ویران شده می‌بیند و با برداشتن تبر خود به جنگ با شیاطین می‌رود.

در پایین می‌توانید تریلر کوتاه بازی SkyKeepers را دانلود و نگاهی به گیم‌پلی و جهان این بازی بیاندازید:

 |  |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده