// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بروزرسانی جدید Smite ویژگی‌های زیادی به بازی اضافه می کند

پس از یک هفته تاخیر از روال همیشگی، جزییات بروزرسانی 3.25 بازی Smite اعلام شد.

پس از معرفی اولین شخصیت از تمدن سلتیک، استودیو های-رز اقدام به انتشار جزییات بروزرسانی 3.25 بازی Smite کرده که در آن علاوه بر تغییرات بسیاری که در آن اعلام می‌شود، بازیکنان را برای ورود به فصل چهارم یعنی لیگ سال ۲۰۱۷ آماده می‌کند. در جریان رویداد Hi-Rez Expo بود که شخصیت Morrigan به عنوان اولین شخصیت از تمدن Celtic معرفی شد و پس از آن جزییات دیگر بروزرسانی جدید این بازی به اطلاع عموم رسید. یکی از مواردی که در این بروزرسانی وارد بازی می‌شود رویدادی جدید به نام Celtic است که دارای مراحل و جایزه‌های مختص به خود است. از جمله‌ی سایر تغییرات بزرگی که این آپدیت به بازی اضافه می‌کند، نقشه‌ی جدید سبک Clash است که ظاهر آن را به طور کلی دچار تغییر می‌کند و آن را با حال و هوای تمدن مصر به کاربر ارائه می‌دهد. در زیر می‌توانید تریلر این نقشه‌ی جدید و زیبا را مشاهده کنید:

علاوه بر اینکه ظاهر این نقشه دچار تغییر کلی شده، اما هنوز بازیکنان در دو خط اصلی با یکدیگر به نبرد می‌پردازند دیگر خبری از Gold Fury و Fire Giant نیست و برای گرفتن Buff نیز باید بیشتر تلاش کنید و سعی کنید موجوداتی را که از آنها دفاع می‌کنند و قدرتمند‌تر از قبل هستند، شکست دهید! البته قدرت این Buff ها از قبل بیشتر و بهبود داده شده‌اند. به جای موارد حذف شده، یک باس جدید به نام Apophis به نقشه اضافه شده که در وسط آن ایستاده و هر تیم که بتواند آن را از پای درآورد به عنوان پاداش یک Buff مخصوص برای تمام اعضای خود دریافت می‌کند. مینیون‌ها و ظاهر برج‌های بازی نیز دستخوش تغییر شده‌اند و همچنین فونیکس‌های هر تیم نیز دیگر به شکل سابق شلیک نمی‌کنند و از این پس با لیزری که از چشم‌های خود خارج می‌کند، به صورت پیوسته و با قدرت افزایشی دشمن را مورد اصابت قرار می‌دهد!

در بخش آیتم‌های بازی نیز شاهد تغییرات زیادی هستیم که البته تمامی جزییات آنها منتشر نشده است. تمامی آیتم‌های سطح یک و استارتر مجددا مورد بررسی و در صورت لزوم تغییر داده خواهند شد. رلیک‌های بازی نیز قابل ارتقا خواهند شد که می‌توانید با پرداخت طلا آنها را ارتقا داده و قدرتمندتر کنید. رلیک‌های جدیدی به بازی اضافه و تعدادی از قبلی‌ها نیز حذف خواهند شد و همچنین دو گروه آیتم جدید نیز به این لیست اضافه خواهند شد. یکی از این گروه‌ها که «Rituals» نام دارد بسیار گران قیمت بوده و تنها برای یک بار قابل استفاده است و دیگری که «Containers» نام دارد ارزان‌تر است و می‌تواند با برگشتن به Fountain آن را مجددا شارژ کنید. در بخش ظاهرهای بازی نیز این بروزرسانی موارد جدید و زیادی را به بازی اضافه می‌کند. در این بین می‌توان به اسکین‌های Morrigan، Terra، Artemis، Ra، Raijin، Ares، Hou Yi و Athena اشاره کرد. می‌توانید تصاویر برخی از این اسکین‌ها را در زیر مشاهده کنید:

در بخش رویدادهای بازی نیز، اگر رویدادهایی مانند Xing Tian's Mountain و Fafnir's Winter Wonderland را تجربه کرده باشید، در جریان باشید که از این پس رویدادهایی با نام Episodic Events قرار است به بازی اضافه شود که هر یک دارای مراحل و کوئست‌های مختص به خود بوده و پاداش‌های انحصاری نیز به شما خواهند داد. از جمله‌ی سایر تغییراتی که در این بروزرسانی به بازی می‌شود می‌توان به رایگان شدن بلیط ورود به لیگ سال ۲۰۱۷ در ازای پولی شدن بخش‌هایی از آن، تغییرات ظاهری در واسط کاربری بازی و فراهم شدن امکان منتظر ماندن در چند صف (چند سبک) بطور همزمان، اشاره کرد. این بروزرسانی بزودی و طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این تغییرات چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده