// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

ماد جدید GTA V محیط GTA Liberty City را به آن اضافه می‌کند

تیم‌توسعه دهنده روسی در حال بازسازی Liberty City به وسیله‌ی ابزار ماد‌سازی OpenIV در GTA V هستند.

ابزار ماد‌سازی OpenIV در سال ۲۰۱۵ برای دسترسی به محتوای بازی GTA V مورد استفاده قرار گرفت، حال یک تیم توسعه دهنده روسی در حال ساخت مادی هستند، این ماد بازی GTA Liberty CIty را به بازی GTA V اضافه می‌کند.

این تیم  چندی پیش با اعلام این موضوع گفتند:

لیبرتی سیتی جایگزین نقشه Los Santos یا Blaine County نمی شود بلکه در جایی از اقیانوس بازی GTA V قرار می‌گیرد، با استفاده از ابزار OpenIV  و قالب‌های متن باز (Open Formats)  توانستیم شهر لیبرتی را در نقشه GTA V قرار دهیم.

همینطور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید، نقشه بازی GTA Liberty City یکی از بزرگترین نقشه‌های سری بازی‌های GTA محسوب می‌شود، پس یقینا بازسازی آن در نسخه پنجم این بازی کار آسانی نیست.

gta

هنوز هیچ عکس و تاریخ انتشار مشخصی از این پروژه در دسترس نیست، اما تیم توسعه دهنده اعلام کرد که در اسرع وقت این ماد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین برای اجرای این ماد باید بازی GTA IV را در اختیار داشته باشید، این ماد با انتقال فایل‌های نقشه به بازی GTA V صورت خواهد گرفت. ابزار تبدیل‌کننده به همراه فایل‌ها، یک DLC در بخش تک‌ نفره این بازی اضافه می‌کند که به صورت خودکار آن را در بازی GTA V نصب می‌کند.

همچنین تیم توسعه دهنده اعلام کردند به دلیل ممانعت کمپانی راک‌استار گیمز (RockStar Games) از ماد در بخش آنلاین این بازی (GTA Online)، کاربران نمی‌توانند آن را با دوستانشان تجربه کنند، در صورت استفاده از آن احتمال بن شدن کاربران از بخش‌ چند‌نفره این بازی بسیار بالا خواهد بود.

از ابزار OpenIV برای ماد‌سازی بازی‌هایی همچون GTA V، MaxPayne 3 و همچنین بازی GTA V استفاده شده است.

در پایین می‌توانید تریلر این ماد را دانلود و تماشا کنید:

دانلود با رزولوشن SD360p | دانلود با رزولوشن HD720p

نظر شما در مورد این ماد چیست؟ 


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده