// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

ویدیوی معرفی کلاس Jack در بازی Torment: Tides of Numenera

به تازگی تک‌لند تریلری از معرفی کلاس شخصیت Jack در بازی Torment: Tides of Numenera منتشر کرده است.

Techland امروز تریلری از بازی نقش آفرینی Torment: Tides of Numenera منتشر کرده که به معرفی کلاس شخصیت Jack می‌پردازد و توضیحاتی درباره‌ی آن می‌دهد. بخش‌هایی از توضیحات در مورد شخصیت Jack در زیر آمده است:

شخصیت Jack بسیار باهوش و زیرک بوده اما تنها محدود به یک حرفه یا تخصص نیست. ویژگی‌های وی این شخصیت را به یک همه‌فن حریف تبدیل می‌کند. بازیکنانی که علاقه دارند در این بازی با دنیای اطراف خود به بهترین شکل ممکن تعامل داشته باشند، دیگر لازم نیست به دنبال شخصیت دیگری باشند! شخصیت Jack دارای چنان وسعتی در مهارت‌ها و توانایی‌هاست که می‌تواند حتی بدون درگیری مستقیم و فیزیکی با دشمن، با یکسری حیله و فریب آنها را از سر راه خود بردارد!

این تریلر به عنوان سومین تریلری است که کلاس‌های شخصیتی بازی Torment: Tides of Numenera را معرفی می‌کند و پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی کلاس‌های Glaive و Nano را مشاهده کردید. می‌توانید تریلر معرفی کلاس شخصیت جدید را در زیر تماشا کنید:

این بازی قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نظر شما در مورد بازی و این شخصیت جدید چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده