نویسنده: wood patch
// جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

ویدیوی هشت دقیقه‌ای از گیم‌ پلی Resident Evil 7

بالاخره پس از انتشار تریلرهای کوتاه و متعدد از Resident Evil 7: Biohazard، اکنون هشت دقیقه از گیم‌پلی بازی همراه با اطلاعات جالبی پیرامون آن منتشر شده است.

اگر دقت کرده باشید، تریلرهای منتشر شده از بازی مورد انتظار Resident Evil 7: Biohazard توسط کپکام، اکثرا کوتاه به شمار می‌روند و جزئیات زیادی را نیز از المان‌های گیم‌پلی بازی فاش نمی‌کنند. اما اکنون، وب‌سایت IGN به لطف نشست خبری اخیر کپکام تریلری هشت دقیقه‌ای از تجربه چهار ساعته خود را از بازی، شامل بخش‌های دیده نشده گیم‌پلی منتشر کرده است. در این تریلر بخش‌های مختلفی از عمارت «بِیکر» را در مواقع مواجه با تهدید اصلی بازی می‌توانید مشاهده کنید؛ همچنین برای اولین بار شاهد استفاده از سلاح گرم توسط کاراکتر اصلی در جریان گیم‌پلی خواهید بود که پیش‌تر هرگز دیده نشده بود. در طول تریلر، توضیحات تیم تحریریه IGN نیز پیرامون شباهت 7 Resident Evil با سایر قسمت‌های سری شما را همراهی می‌کند:

| |

بازی Resident Evil 7 قرار است که در تاریخ ۵ بهمن سال جاری برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود و امکان تجربه کامل آن با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نیز برای علاقه‌مندان مهیا خواهد بود. البته تجربه واقعیت مجازی بازی تا یک سال در انحصار هدست سونی خواهد بود و پس از آن برای هدست‌های دیگر نیز عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده