// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی و بروزرسانی جدید برای Mafia III منتشر شدند

طرفداران بازی Mafia III باید خوشحال باشند چراکه بروزرسانی‌ و بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این بازی منتشر شدند.

پس از محتوای رایگان «Golden Gun» که به تازگی برای بازی Mafia 3 منتشر شد، کمپانی توکی گیمز امروز پرده از محتوای رایگان دیگری برای این بازی محبوب برداشت. ۱۱ لباس و ظاهر جدید برای شخصیت اصلی بازی یعنی Lincoln Clay هم‌اکنون آماده‌ی دریافت بر بروی نسخه‌های کنسولی و پی‌سی این بازی هستند که شش عدد از آنها لباس‌هایی هستند که وی در مراحل مختلف کمپین بازی پوشیده و باقی آنها نیز کاملا جدید هستند. این لباس‌ها شامل نظامی، تجاری و یک ژاکت مسابقات اتومبیل‌رانی است. می‌توانید بقیه‌ی لباس‌ها را در ویدیوی زیبای زیر مشاهده کنید:

این لباس‌های پس از رسیدن شما به مرحله‌ی «Somethin' I've Got to Do» باز خواهند شد. پس از رسیدن به این مرحله می‌توانید این لباس‌ها را در محل لباس‌ها در خانه‌ی امن خود یا در هر مغازه‌‌ی لباس فروشی که باز کرده‌اید، پیدا کنید. علاوه بر این محتوای رایگان جدید، کمپانی 2K Games برای تمامی نسخه‌های این بازی زیبا یک بروزرسانی منتشر کرده که تغییراتی زیر را در آن اعمال می‌کند:

  • بهبود واسط گرافیکی کاربر
  • بهبود کیفیت انعکاس نور روی بدنه‌ی خودروها
  • بهبود مشکلات استریم کردن بازی
  • بهینه‌سازی کارایی بازی
  • برطرف شدن مشکلات صوتی بازی
  • برطرف شدن مشکل در ذخیره کردن بازی
  • برطرف شدن مشکلات متعدد در مراحل «Contraband» شخصیت Cassandra

کمپانی توکی گیمز همچنین اعلام کرده که قصد دارد تا مدت‌ها پشتیبانی و انتشار بسته‌های رایگان را در کنار بسته‌های پولی برای بازی Mafia III ادامه دهد. آگاه باشید که ۳ بسته‌ی افزایشی پولی برای مراحل این بازی نیز در راه هستند. می‌توانید تصاویر لباس‌های ذکر شده در بالا را در زیر مشاهده کنید:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده