// سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

ویدیو گیم پلی بازی واقعیت مجازی Don’t Knock Twice

استودیو ویلز اینتراکتیو تریلر جدیدی از روند بازی ترسناک واقعیت مجازی Don’t Knock Twice منتشر کرد.

استودیو Wales Interactive بازی ترسناک جدید خود با نام Don’t Knock Twice را معرفی کرد. این بازی که بر اساس فیلم Don’t Knock Twice ساخته شده است برای پلی‌استیشن VR و HTC Vive و همچنین آکیولس ریفت اوایل سال میلادی جاری عرضه می‌شود. همچنین نسخه غیر VR این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

این بازی با انتشار فیلم Don’t Knock Twice که با کارگردانی کارادوگ جیمز و هنرپیشگی بازیگر فیلم Battlestar Galactica یعنی کیتی سک‌هاف ساخته شده است، توسعه خود را آغاز کرد.

استودیو ویلز اینتراکتیو همچنین نسخه واقیعت مجازی رایگان بازی Don’t Knock Twice را برای HTC Vive و آکیولس ریفت بر روی استیم نیز عرضه کرده است. نسخه دمو این بازی برای پلی‌استیشن VR اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران است.

بازی Don’t Knock Twice به سبک اول شخص و ترسناک است. مادری که احساس گناه گریبان گیر او است در شرف نجات دختر خود و آشکار کردن واقعیت ترسناک جادوگر شیطانی است. بازی را در محیط یک خانه بزرگ شروع می‌کنید و به وسیله تمام اجسام و آیتم‌ها به نجات دخترتان در بازی می‌روید. شما با جستجوی تمام اجسام و سر‌نخ‌ها با پیدا کردن اجسام به جنگ دشمنان در این خانه بزرگ خواهید رفت.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Don’t Knock Twice را تماشا کنید:

 

|

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده