نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

تریلر جدیدی از بازی Dishonored 2 منتشر شد

چندی پیش بتسدا تریلر جدیدی از بازی Dishonored 2 با نام «کشتن مخترع بزرگ» منتشر کرد.

زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Dishonored 2 باقی نمانده است و چندی پیش تریلری با نام Kill the Grand Inventor از بازی منتشر شد. همچنین همزمان با انتشار این تریلر اعلام شد که کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند آن را یک روز زودتر تجربه کنند. 

در ویدیو منتشر شده ما امیلی کالدوین، پروتاگونیست بازی را مشاهده می‌کنیم که قصد دارد کرین جیندوش، مخترعی را که روبات‌هایی که در تریلر اول بازی دیده‌ایم، ساخته، به قتل برساند. امیلی وارد منزل این مخترع شده و ابتدا باید روبات‌های مذکور را از بین ببرد. ما در این ویدیو می‌توانیم قدرت‌های فرابشری و وسایل مختلف وی را ببینیم:

|

بازی Dishonored 2 در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بر خلاف قسمت اول بازی، شخصیت‌ اصلی بازی، حرف می‌زند. هاروی اسمیت، کارگردان بازی پیش‌تر گفته بود که این اقدام باعث می‌شود که آنها بتوانند یک بازی «گرم‌تر» را بسازند و در ادامه اعلام می‌کند که DLC بازی Dishonored، به آنها در این تصمیم بسیار کمک کرده است. 

پیش‌تر نیز اسمیت اعلام کرده بود که شما بازی Dishonored 2 را می‌توانید بدون استفاده از قدرت‌های فرابشری بازی به اتمام برسانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده