نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر جدید Hot Lava پنج دقیقه از گیم پلی بازی را به تصویر می‌کشد

تریلری از Hot Lava، ساخته‌ی جدید استودیو کلی (Klei Entertainment)، منتشر شده که دقایقی از گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد. با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش بود که استودیو کلی، سازنده‌ی بازی‌های Don't Starve و Mark of the Ninja، با انتشار یک تیزر نه‌چندان کوتاه بازی Hot Lava را به طرفداران‌اش معرفی کرد. اکنون ویدیویی از این بازی پلتفرمر اول-شخص منتشر شده که پنج-شش دقیقه از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو ما با بازیکن همراه می‌شویم و نظاره‌گر پرش‌ها، صعود کردن‌ها و تاب خوردن‌های وی میان اشیاء مختلف خواهیم بود. همه‌ی این حرکات در فضای یک مدرسه اتفاق می‌افتد؛ مدرسه‌ای که بیشتر به جهنم شباهت پیدا کرده است تا یک محیط آموزشی. در این میان، زمانی که پای شخصیت درون بازی به سطح زمین برسد سرانجام تلخی در انتظار او خواهد بود.

|

در هات لاوا بازیکنان باید با انجام دادن حرکات پارکور-مانند در مراحل گوناگون، بدون آنکه پای‌شان به زمین برسد، روی وسایل مختلف بپرند و در کوتاه‌ترین زمان، خودشان را به نقاط مشخص‌شده برسانند. استودیو کلی Hot Lava را یک بازی مبتنی بر «چالاکی و نبوغ» معرفی می‌کند و وب‌سایت پلیگان هم، که زحمت آماده‌سازی ویدیوی اخیر را کشیده، آن را از جهاتی مشابه سری بازی‌های M‌irror's Edge می‌داند؛ البته با این تفاوت که جای‌جای مراحل آن با مواد مذاب پوشیده شده است.

بازی Hot Lava قرار است در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. ثبت‌نام فاز بتای هات لاوا مدتی است که آغاز شده و کاربران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی و پر کردن فرم ثبت‌نام، شانس‌شان را برای تجربه کردن نسخه‌ی آزمایشی آن امتحان کنند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده