نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر ۱۴ دقیقه ای از گیم پلی ریمستر BioShock

با نزدیک شدن به زمان انتشار مجموعه‌ی BioShock: The Collection، کمپانی توکی گیمز (2K Games) ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی نسخه‌ی بازسازی شده BioShock منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

حدوداً دو هفته تا انتشار BioShock: The Collection فرصت باقی مانده و اکنون توکی گیمز، ناشر بازی‌های بایوشاک، ویدیوی جدیدی را از محتویات این مجموعه منتشر کرده است. در این ویدیو نزدیک به یک ربع ساعت از گیم‌پلی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی BioShock، اولین بازی سری، به تصویر کشیده شده است. البته توکی گیمز در مورد اینکه ویدیوی جدید از چه پلتفرمی ضبط شده صحبتی نکرده است؛ ولی بنا به گفته‌های پیشین این کمپانی، انتظار می‌رود که تمام نسخه‌های موجود در BioShock: The Collection با رزولوشن 1080p و نرخ بیشینه‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شوند.

نسخه‌ی اول بایوشاک، که در سال ۲۰۰۷ عرضه شده بود، اکنون به‌لطف بازنگری‌های صورت‌گرفته، از لحاظ گرافیکی به بازی‌های سال‌های اخیر نزدیک شده است. جلوه‌ی به نمایش درآمدن سطح اقیانوس و قطرات آب در لحظات آغازین بازی به‌خوبی پیاده‌سازی شده و این‌بار در دقایق ابتدایی نظاره‌گر حضور عروس‌های دریایی هم هستیم. در این میان گوست‌روبو (GhostRobo)، یوتیوبر، هم با صحبت کردن در مورد بازی، مخاطبان را تا پایان ویدیو همراهی می‌کند.


مجموعه‌ی BioShock: The Collection نسخه‌های بازسازی‌شده‌ی سه بازی BioShock 2 ،BioShock و BioShock: Infinite را همراه با محتویات دانلودی بخش تک‌نفره‌ی‌شان در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بایوشاک: کالکشن برای سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود که در بین آن‌ها ریمستر BioShock: Infinite تنها به کنسول‌ها راه پیدا می‌کند و رایانه‌های شخصی صرفا میزبان نسخه‌ی معمولی Infinite خواهند بود؛ نسخه‌ای که ظاهراً تفاوت خاصی با بازی چند سال پیش ندارد. در عوض آن دسته از کاربران پی‌سی که پیش‌تر بایوشاک یک یا دو را از استیم خریداری کرده‌اند (یا آنکه به‌جای BioShock 2 محتوای دانلودی Minerva's Den را از این فروشگاه تهیه کرده‌اند)، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی یک یا دو بازی پیش‌تر خریداری شده‌ی‌شان را به دست بیاورند.

بسته‌ی BioShock: Infinite قرار است در ۲۳ شهریور (۱۳ سپتامبر) به بازار راه پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده