نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

تماشا کنید: تریلر جدید بسته Nuka-World بازی Fallout 4 و اعلام تاریخ انتشار آن

کمپانی بتسدا ضمن انتشار ویدیویی جدید از بسته‌ی الحاقی Nuka-World بازی Fallout 4، تاریخ عرضه‌ی آن را هم اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

Nuka-World، آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Fallout 4، در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. بتسدا (Bethesda Softworks) ساعاتی قبل این خبر را اعلام و تریلر جدیدی هم از این DLC منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

Nuka-World که در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2016 معرفی شد، گیمر را به یک شهر‌بازی می‌برد که البته در آن دیگر خبری از صدای شادی و بازی کردن بچه‌ها نیست؛ چرا که این منطقه توسط Raider‌ها تسخیر شده است و علاوه بر آن، موجودات جهش‌یافته‌ای هم در آن وجود دارند. این شهربازی قسمت‌های مختلفی از جمله Safari Adventure ،Dry Rock Gulch ،Kiddie Kingdom و Galactic Zone دارد که در هریک از آن‌ها دشمنان مختلفی انتظار‌تان را می‌کشند.

محتوای دانلودی فوق یک امکان جدید را هم به بازی اضافه می‌کند که به موجب آن می‌توانید گروهی از Raider‌ها بسازید و با رهبری کردن آن‌ها شهر‌بازی مذکور را پاک‌سازی کنید. این بسته‌ی الحاقی همچنین کوئست‌ها، سلاح‌ها، دشمنان و موارد جدید دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد. Nuka-World ششمین بسته‌ی الحاقی Fallout 4 است که می‌توانید آن را به عنوان بخشی از Season Pass پنجاه دلاری بازی یا به صورت مجزا با قیمت ۲۰ دلار دریافت کنید.

وب‌سایت گیمینگ بولت (GamingBolt) با بررسی دیتابیس این DLC در استیم، اعلام کرده که Nuka-World حجمی در حدود ۳.۶۶ گیگابایت خواهد داشت که آن را به حجیم‌ترین DLC فال‌اوت 4 تبدیل می‌کند.


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده