// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تماشا کنید: نمایشی جدید از گیم پلی بخش داستانی بازی Titanfall 2

در نمایش جدید بازی Titanfall 2 شاهد اجرای این بازی با کیفیت 4K هستیم و همچنین اعلام شده مدت زمان بخش داستانی ۸ ساعت خواهد بود. با زومجی همراه باشید. 

طبق یک کنفرانس خبری استودیو سرگرمی ریسپاون (Respawn Entertainment)، اطلاعاتی از بخش تک نفره بازی Titanfall 2 در اختیار مخاطبین قرار داد. دُرو مک‌کوی، تهیه کننده اجرایی این استودیو، اعلام کرد که بخش داستانی بازی Titanfall 2 نزدیک به ۸ ساعت گیم پلی خواهد داشت. وی در این باره می‌گوید:

در طول بازی شاهد دیالوگ‌ها و صحنه‌هایی هستیم و باید بگویم ۸ ساعت ذکر شده، زمان مفید شما برای به اتمام رساندن بازی است. همچنین با توجه به انتخاب درجه سختی شما این مدت زمان می‌تواند کم یا زیاد شود. در Titanfall 2 شما بخش داستانی مستحکمی را شاهد خواهید بود.

اگر صبحت‌های مک‌کوی صحت داشته باشند، ۸ ساعت زمان خیلی خوبی برای بخش داستانی یک بازی شوتر اول شخص است. آن هم زمانی که بازی‌هایی نظیر Call of Duty بخش داستانی‌اشان نهایت ۵-۶ ساعت طول می‌کشد. همچنین در ادامه تیم سازنده یک ویدیو جدید از بازی Titanfall 2 را منتشر کرد. این ویدیو که با کیفیت 4K اجرا شده گیم پلی بخش داستانی را به نمایش می‌گذارد. بازی Titanfall 2 در تاریخ ۷ آبان (۲۸ اکتبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

| |


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده