// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Final Fantasy 15

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 15، تریلر جدیدی از آن منتشر شده که دنیایی زیبا و تماشایی را به تصویر می‌کشد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اقدام استودیو اسکوئر انیکس، توسعه دهنده‌ی بازی Final Fantasy XV، این کمپانی تریلری از این بازی منتشر کرده که «World of Wonder» نام دارد و به نمایش دنیای رنگارنگ و متنوع و همچنین موجودات عجیب‌الخلقه‌‌ی بسیاری که در آن هستند، می‌پردازد. در حین نمایش این تریلر می‌توانید موسیقی آن را نیز که «I Will Be» نام دارد و توسط Florence و گروه the Machine نواخته شده، گوش کنید. این چهارمین تریلر از سری «World of Wonder» استودیو Square Enix است که بر نقش مناطق حاشیه‌ای دریاچه‌ها، رودخانه‌ها و جهان‌های باز، تمرکز دارد. می‌توانید تریلر را در زیر تماشا کنید:

در خبر دیگری نیز برای طرفداران این بازی اینکه آهنگ‌های آن یعنی «Too Much Is Never Enough»، «Stand By Me» و «I Will Be» که همگی توسط دو نوازنده‌ی پیش‌تر ذکر شده نواخته شده‌اند، هم اکنون در آیتونز و اسپاتیفای موجود هستند. تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 15 در ۶ مهر ماه (۳۰ ماه سپتامبر) خواهد بود و در ابتدا تنها برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در رابطه با نسخه‌ی پی‌سی این بازی نیز کمپانی سازنده پیش‌تر گفته بود که در حال فکر کردن در این مورد است. البته اگر ساخت این نسخه تایید شود، طبیعتا طرفداران نباید انتظار داشته باشند که همزمان با انتشار نسخه‌های کنسولی بازی شاهد انتشار آن نیز باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده