// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: ویدیویی جدید از وسایل نقلیه بازی Battlefield 1 و نحوه طراحی آن‌ها

طی نمایش‌های متفاوت از بازی Battlefield 1 تا بحال برخی از وسایل نقلیه این بازی را مشاهده کرده‌ایم. طی ویدیو جدید بازی با وسایل نقلیه‌ی بیشتر و طراحی آن‌ها آشنا می‌شویم. با زومجی همراه باشید.

تا به حال طی ویدیویی‌هایی که از بازی Battlefield 1 منتشر شده، شاهد وسایل نقلیه این بازی بوده‌ایم. حال ویدیویی تازه از این بازی منتشر شده که مورد جدیدی به ما نشان نمی‌دهد ولی، خواهیم دید که چطور تیم سازنده وسایل نقلیه را طراحی کرده است. به عبارتی ویدیو جدید بازی Battlefield 1 مربوط است به پشت صحنه‌های طراحی وسایل نقلیه داخل بازی که در نمایش‌های قبلی به نمایش در آمده‌اند.

نمایش گیم‌پلی بازی و توضیح در مورد بخش‌های مختلف در این ویدیو بسیار جالب بوده و اطلاعات خوبی در بخش‌های مختلف در اختیار هواداران قرار می‌دهد. تماشای تانک‌هایی که که با دیوار برخورد می‌کنند یا هواپیماهایی که بر اثر خرابی سقوط می‌کنند بسیار جالب و دیدنی است. در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدیو بپردازید:

| |

بازی Battlefield 1 در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر میلادی) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این بازی همچنین دارای یک نسخه آزمایشی هم خواهد بود که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده