نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

تماشا کنید: تریلر جدید بازی موبایل آخر الزمانی Post Brutal

Post Brutal یک بازی موبایل با فضایی آخرالزمانی است که برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. حال تریلر جدیدی از این بازی منتشر و نسخه بتا آن هم عرضه شده است.

استودیو هل‌تپ اینترتینمنت اوایل سال ۲۰۱۵ بازی موبایل جدیدی در سبک اکشن نقش‌آفرینی با نام Post Brutal با نمایشی جذاب معرفی کرد. با این حال این بازی بیش از یک سال در یک سکوت خبری بود تا اینکه دیروز تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

(فعلا کیفیت بهتری از ویدیو منتشر نشده است)

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Post Brutal، امکان شخصی‌سازی کامل شخصیت براساس قیافه و صدای گیمر است؛ به این صورت که شما می‌توانید عکسی از خودتان گرفته و به عنوان چهره شخصیت از آن استفاده کنید. همچنین امکان ضبط صدا برای دیالوگ‌های مختلف بازی هم وجود دارد که باعث می‌شود شخصیت بازی با صدایی مشابه صدای خودتان صحبت کند. به‌علاوه امکان ارتقای شخصیت، تعامل با دیگر کاراکتر‌های بازی به رسم بازی‌های RPG بزرگ، داستان غنی و وجود میان‌پرده‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های Post Brutal هستند که سازنده بازی وعده عملی شدن آن‌ها را داده است.

استودیو هل‌تپ که متشکل از فقط چند نفر است، علاوه بر انتشار تریلر جدید بازی، مرحله بتای آزمایشی آن را هم آغاز کرده و گیمر‌ها در حال تست این بازی هستند تا مشکلات آن بیش از عرضه حل شوند. Post Brutal برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده