// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تماشا کنید: بخش هایی از گیم پلی بازی NASCAR Heat Evolution

استودیو مانستر گیمز (Monster Games)، سازنده بازی NASCAR Heat Evolution در ویدیویی جدید بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی و صحبت‌های اعضای این استودیو در مورد روند ساخت آن را منتشر کرده است.

بازی NASCAR Heat 2002 جزء آن دسته بازی‌های سبک رانندگی بود که تجربه‌ای لذت‌بخش روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و گیم‌بوی ارائه داد. اما در دورانی که بدست آوردن حق لیسانس برگ برنده بازی‌های ورزشی محسوب می‌شود، این بازی آن‌طور که باید و شاید مورد استقبال قرار نگرفت. به همین دلیل ساخت نسخه دوم این بازی از دستور کار استودیو مانستر گیمز و کمپانی هاسبرو اینتراکتیو، ناشر این بازی خارج شد. اما در نهایت خرداد ماه سال جاری بازی NASCAR Heat Evolution معرفی شد. حال استودیو مانستر گیمز در قالب دومین ویدیو از سری Developer Diary بخش‌هایی از گیم‌پلی و صحبت‌های سازندگان این بازی را منتشر کرده است.

نیمی از اعضای فعلی استودیو مانستر گیمز همان افرادی هستند که بیش از یک دهه پیش بازی NASCAR Heat 2002 را ساخته و عرضه کرده‌اند. در ویدیوی زیر، علاوه بر بخش‌هایی از گیم‌پلی NASCAR Heat Evolution، توضیحات ریجارد گارسیا، موسس استودیو مانتسر گیمز در مورد هدف اعضای استودیو از بازگشت به این بازی پس از گذشت سال‌ها و استقرار در شهر نورث‌فیلد، ایالت مینه‌سوتا را تماشا می‌کنید:

|

در بخش‌های هرچند کوتاه گیم‌پلی NASCAR Heat Evolution، موارد متعددی از جمله شبیه‌سازی دقیق ماشین‌ها، فیزیک قابل تنظیم، پیست‌های متنوع و ویژگی‌های HUD قابل مشاهده است که از ابتدا توسط استودیو مانستر گیمز ساخته و طراحی شده‌اند. با این حال نباید وجود ۲۳ پیست مسابقه، بیش از ۴۰ راننده، حالت‌های مختلف بازی از جمله Chase و Career و هوش مصنوعی که خودش را با مهارت شما در بازی تطبیق می‌دهد، را از یاد برد. بازی NASCAR Heat Evolution در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی توسط کمپانی دوزن‌بری مارتین ریسینگ عرضه خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده