نویسنده: میثم خلیل زاده
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۵

تماشا کنید: 12 دقیقه از گیم پلی بازی Raw Data

استودیو سوروایوس (Survios Studios) یک ویدیوی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی هیجانی بازی واقعیت مجازی Raw Data را منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توانیم نگاهی به انواع دشمنان موجود در بازی بی‌اندازیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Raw Data، بازی اول شخص تیراندازی استودیوی سوروایوس مدتی قبل در قالب سرویس دسترسی سریع استیم برای دارندگان هدست واقعیت مجازی منتشر شده بود. اکنون این استودیو ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای را از یک مرحله بازی منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد هجوم موج‌های مختلف از دشمنان روبات در یکی از مراحل بازی هستیم. وظیفه بازیکنان در Raw Data‌ ساده است؛ شما باید به برج عدن (مرکز تولید روبات‌ها) نفوذ و یک گئوپ‌بایت (Geopbyte) از داده‌ها را دزدیده و زنده فرار کنید.

هرچند در این ویدیو شخصیت اصلی داستان تنها از یک تپانچه ۱۰ میلی‌متری استفاده می‌کند با این حال، طبق جزئیات منتشر شده در استیم، در کنار حضور ۲ قهرمان با سلاح‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد، شاهد انواع مختلف از سلاح‌ها در زرادخانه بازی Raw Data هستیم. دشمنان به مرور با پشت سر گذاشتن موج‌های حمله از نظر تعداد و سلاح‌های مورد استفاده تغییر می‌کنند. به عنوان مثال، از موج دوم دشمنان به سلاح‌ گرم و به سلاح سرد مانند شمشیر کاتانا مجهز می‌شوند و از موج سوم و چهار به مرور شاهد حضور روبات‌هایی با جثه بزرگتر در کنار حمله پهبادها هستیم. در این ویدیو همچنین نحوه حرکت شخصیت اصلی برای فرار از میان روبات‌ها به چشم می‌خورد که کمی متفاوت از بازی‌های اول شخص است.

توسعه‌دهندگان بازی مدتی قبل وعده اضافه شدن ۲ قهرمان جدید را در کنار بیشاپ (Bishop) و سایجا (Saija) داده بودند. تاریخ انتشار نسخه کامل بازی هنوز اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی زیبا را تماشا و دانلود کنید:

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده