نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

تماشا کنید: تریلر «تجارت» بازی No Man's Sky

کم کم به زمان انتشار بازی مورد انتظار No Man's Sky نزدیک می‌شویم و استودیو هلو گیمز، در راستای آشنا کردن بازیکنان با ویژگی‌های بازی، تریلر مربوط به بخش تجارت بازی را منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مستقل امسال، بازی No Man's Sky است که توسط استودیو Hello Games ساخته شده است. هر چه به زمان عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار برای تجربه این بازی که دارای دنیای وسیعی است، سخت‌تر می‌شود. چندی است که استودیو هلو گیمز برای آشنا کردن بازیکنان با ویژگی‌های مختلف بازی، تریلرهایی از آن را پخش می‌کند. پس از انتشار تریلرهای اکتشاف و مبارزه،‌ این‌بار نوبت به آشنا کردن بازیکنان با ویژگی «تجارت» بازی رسیده است. در این ویدیو ما بازیکنی را می‌بینیم که پس از به دست آوردن منابع، آنها را برای به دست آوردن آیتم‌های بهبود و ارتقا یافته به فروش می‌رساند.

در این تریلر عبارت «هر تجارت یک داستان مجزا را تعریف می‌کند» را مشاهده می‌کنیم که احتمالا منظور این عبارت این است که شما برای به دست آوردن مواد معدنی کم‌یاب و استفاده از آنها برای ساخت آیتم‌های منحصر بفرد، داستانی مجزا در پیشرو دارید:

|

این سومین ویدیو از مجموعه ویدیوهای «راهنماهای کهکشان» است که توسعه دهنده بازی منتشر کرده است. چهارمین و آخرین این مجموعه ویدیو «تلاش برای بقا» نام دارد که به زودی منتشر می‌شود.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساخت بازی به اتمام رسیده است و پس از آن اعلام شد که بازی تنها نیاز به ۶ گیگابایت فضا دارد.

بازی No Man's Sky قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد در آمریکای شمالی و یک روز بعد در اروپا برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده