نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

تماشا کنید: ۱۳ دقیقه از گیم‌ پلی Call of Duty: Infinite Warfare

امروز و در جریان نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶، کمپانی اینفینیتی وارد یک ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare پخش کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

نمایشگاه Comic Con 2016 آغاز شده است و اخبار مختلفی از گوشه و کنار در رابطه با محصولات سرگرمی منتشر می‌شود. در همین راستا، کمپانی Infinity Ward که وظیفه ساخت نسخه جدید مجموعه ندای وظیفه با نام Infinite Warfare را بر عهده دارد در این نمایشگاه یک ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در آن می‌توانیم با مبارزات فضایی، گجت‌ها و لحظات Set Piece بازی آشنا شویم. با توجه به این ویدیو، می‌توانیم شاهد این باشیم که اینفینیتی وارد قصد پیاده‌سازی چه نبردهای بزرگی در این نسخه از مجموعه Call of Duty را دارد.

این دومین ویدیو گیم‌پلی طولانی از بازی است که تا به حال پخش شده است. پیش از این در جریان نمایشگاه E3 2016 توانستیم نگاهی به بازی داشته باشیم. با این حال این ویدیو جدید به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از ابزار مختلف و گجت‌های جدید بازی استفاده کنیم:

| |

علاوه بر این، در ویدیو منتشر شده می‌توانیم ببینیم که بازیکنان چگونه می‌توانند از زمین به فضا بروند و مبارزات خود را در آنجا ادامه دهند. شما می‌توانید به راحتی سوار سفینه خود شوید و بدون هیچ صفحه بارگذاری (Loading Screen) به فضا بروید. با توجه به این ویدیو به نظر می‌رسد مبارزات فضایی بازی بسیار گسترده هستند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. همچنین در این نمایشگاه اینفینتی وارد اعلام کرد که نقشه بسیار محبوب «ترمینال» بازی Modern Warfare 2 در این بازی، بازسازی خواهد شد.

نظر شما درباره این ویدیو چیست؟ آیا شما نیز برای بازی هیجان‌زده هستید و به آن امید دارید؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده