نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

با سیستم بازی فیزیکی جدید فیفا 17 آشنا شوید

بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز در راستای آشنا کردن بازیکنان با ویژگی‌های جدید فیفا 17، اقدام به انتشار ویدیوهای مختلفی از این ویژگی‌ها زده است. در جدیدترین این ویدیوها علاقمندان با سیستم گیم‌پلی فیزیکی جدید بازی آشنا می‌شوند. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

تقریبا ۲ ماه تا زمان انتشار جدیدترین نسخه بازی محبوب فیفا باقی‌مانده است و EA Sports چند وقتی است که دست به انتشار ویدیوهایی در کانال رسمی یوتیوب خود زده است تا گیمرها را با ویژگی‌های جدید بازی آشنا کند. پس از آشنا شدن با سیستم جدید ضربات آزاد، تکنیک‌های جدید حمله و هوش مصنوعی بهبود یافته بازی، این‌بار نوبت به آشنا کردن بازیکنان با سیستم فیزیکی جدید FIFA 17 رسیده است.

در نسخه امسال فیفا، شما می‌توانید با استفاده از بدن خود، از توپ محافظت کنید و با استفاده از این تکنیک، در مقابل مدافعان تنومند حریف شانس بیشتری برای عبور دادن توپ داشته باشید. همچنین با استفاده از سیستم فیزیکی جدید بازی، شما می‌توانید توپ را تا زمان رسیدن هم‌تیمی‌هایتان نگه دارید و سپس با یک پاس، موقعیت خطرناکی برای دیگر بازیکنان تیم‌تان ایجاد کنید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که این ویدیو جدید را که بازیکن مطرح بلژیکی تیم چلسی یعنی ادن هازارد در آن حضور دارد، مشاهده کنید:

| |

بازی فیفا 17، قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر(۶ مهر ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی و دو روز بعد یعنی ۲۹ سپتامبر (۸ مهر ۱۳۹۵) در انگلستان و دیگر نقاط دنیا عرضه شود. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین نسخه‌ی این بازی می‌توانید مقاله‌ی «تمام چیزهایی که درباره فیفا 17 می دانیم» را بخوانید.

منبع: کانال رسمی یوتیوب EA Sports FIFA


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده