نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۷

تماشا کنید: ۱۱ دقیقه از گیم‌پلی بازی Cuphead

بازی مستقل Cuphead شاید چندان سر و صدای زیادی به پا نکرده باشد و مایکروسافت هم تلاش چندانی برای تبلیغ بازی نکرده، اما این باعث نشده که آن را دست کم بگیریم. در ادامه با ۱۱ دقیقه از گیم‌پلی این بازی فوق‌العاده دوست‌داشتنی همراه باشید.

Cuphead در کنفرانس E3 سال گذشته‌ی مایکروسافت معرفی شد و به خاطر گرافیک نوستالژیک و منحصر به فردش، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرد. امسال اما نمایشی در کنفرانس مایکروسافت نداشت و تنها در روزهای دیگر نمایشگاه تریلرهای کوتاهی از آن عرضه شد. اما حالا یک گیم‌پلی کامل به مدت ۱۱ دقیقه از این بازی منتشر شده که می‌تواند طرفداران آن را کاملاً راضی کند.

ویدیویی که در زیر مشاهده می‌کنید نگاه کاملی است به مبارزات با غول‌های بازی، مراحل پلتفرمر و چند مورد دیگر که تا به حال ویدیویی از آن‌ها ندیده بودیم. در این گیم‌پلی سه مبارزه‌ی بزرگ را خواهیم دید و به گفته‌ی شخصی که بازی را تجربه کرده، Cuphead اصلاً بازی راحتی نیست و مراحل مختلف آن و به خصوص باس فایت‌ها چالش بزرگی برای هر گیمر سبک پلتفرمر هستند.

همچنین به نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی در مراحل پلتفرمر کمی یکنواخت شود و ایده‌ی تازه‌ای نداشته باشد، اما به لطف ظاهر و گرافیک بازی که یادآور کارتون‌های قدیمی و خاطره‌انگیز کودکی همه‌ی ما است، Cuphead قطعاً تجربه‌ی نو و شگفت‌انگیزی خواهد بود که هیچ طرفدار بازی‌های پلتفرمر دو بعدی نباید آن را از دست دهد.

Cuphead که توسط استودیوی MDHR در حال ساخت است که دو برادر کانادایی آن را تأسیس کرده‌اند و در صنعت بازی، تازه‌کار به شمار می‌آیند. بازی برای ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد و فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده