نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تماشا کنید: ویدیو گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

اکتیویژن یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered منتشر کرده است که مرحله اول بازی را نشان می‌دهد و پیشرفت‌های گرافیکی در آن کاملا مشهود است. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت که طرفداران سری «ندای وظیفه» بیش از اینکه منتظر نسخه جدید این بازی یعنی Call of Duty: Infinite Warfare باشند، چشم انتظار عرضه نسخه ریمستر شده Call of Duty: Modern Warfare هستند که اکیتیوژن آن را همراه با Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد کرد. البته امکان خرید مجزای این نسخه فراهم نیست و فقط می‌توان با خرید نسخه‌های ۸۰ دلاری یا گران‌تر Infinite Warfare آن را تجربه کرد.

حال Activision یک ویدیو جدید از گیم‌پلی این ریمستر منتشر کرده است که مرحله Crew Expendable را نشان می‌دهد که اولین مرحله بازی پس از پشت سر گذاشتن قسمت آموزشی است و در آن باید همراه «کاپیتان پرایس» و «گوست» یک محموله را از یک کشتی خارج کنید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در ویدیو هم کاملا مشخص است، بازی از حیث گرافیکی پیشرفت خوبی داشته و شاهد افکت‌های آب و هوایی زیباتر هستیم و همچنین جلوه‌های بصری بازی در حالت کلی هم بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این نسخه توسط استودیو ریون سافت‌ور (Raven Software) در حال توسعه است و چندی پیش سازندگان نسخه اصلی بازی، از این استودیو خواسته بودند تا نسخه ریمستر را «خراب نکنند».

Call of Duty: Modern Warfare Remastered همچنین علاوه بر داشتن بخش داستانی، شامل بخش چندنفره نیز خواهد بود که البته برخلاف نسخه اصلی بازی که ۱۷ نقشه در این بخش داشت، فقط ۱۰ نقشه خواهد داشت. این نقشه‌ها عبارتند از: Bog، Overgrown، Crossfire، Backlot، Crash و ۵ نقشه دیگر که هنوز اسامی آن‌ها اعلام نشده است.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده