نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

با هوش مصنوعی جدید فیفا 17 آشنا شوید

الکترونیک آرتز در ادامه انتشار ویدیوهایی که در آنها ویژگی‌های جدید فیفا 17 را به طرفداران معرفی می‌کند، دیروز ویدیو جدیدی در کانال رسمی یوتیوب خود قرار داد که بازیکنان را با هوش مصنوعی یاران هم‌ دسته آشنا کرد. در ادامه با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

تقریبا دو ماه و نیم دیگر بازی FIFA 17 به بازار عرضه می‌شود و طرفداران بازی‌های ورزشی به خصوص فوتبال، بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند امسال EA Sports چه برنامه‌ای برای طرفداران دارد. این کمپانی چندی است که اقدام به انتشار ویدیوهایی در کانال رسمی یوتیوب خود زده است تا طرفداران بیشتر با ویژگی‌های جدید بازی آشنا شوند.

پس از معرفی تکنیک‌های جدید حمله و سیستم جدید ضربات آزاد، این‌بار نوبت به معرفی هوش مصنوعی جدید یاران هم‌تیمی‌تان رسید. در ویدیویی که شب گذشته برروی کانال رسمی یوتیوب EA Sports قرار گرفت، ما توانستیم با این ویژگی جدید آشنا شویم. هوش مصنوعی جدید یاران هم‌تیمی که الکترونیک آرتز نام Active Intelligence System را برای آن در نظر گرفته است، باعث می‌شود که هنگامی که توپ در دست شما است و شما در حال حمله هستید، یاران هم‌دسته‌تان با تحلیل شرایط اطراف و دیدن مدافعان، فرارهایی انجام دهند. این فرارها می‌تواند به سمت جلو، به سمت عقب یا صرفا برای گول زدن مدافعان حریف باشد.

در ادامه می‌توایند این ویدیو جدید را تماشا کنید:

|

منبع: کانال رسمی یوتیوب EA Sports FIFA


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده