نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱

تماشا کنید: تریلر «اکتشاف» بازی No Man's Sky

استودیو هلو گیمز تریلر جدیدی از بازی No Man's Sky با نام «اکتشاف» منتشر کرده که سیاره‌ها و محیط‌های بسیار زیبای بازی را نشان می‌دهد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

در بازی No Man's Sky، گیمر‌ها کار خود را در گوشه‌ای از کهکشان عظیم بازی آغاز می‌کنند و پس از آن می‌توانند با استفاده از سفینه خودشان، به سیاره‌های دیگر سفر کرده و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. در این بین اکتشاف و جستجوی سیاره‌های جدید به یک اصل بسیار مهم تبدیل می‌شود؛ چرا که از این طریق قادر به پیدا کردن منابع مختلف خواهید بود که از طریق آن‌ها می‌توانید سفینه یا لباس فضایی خودتان را ارتقا دهید و در نهایت با استفاده از تجهیزات پیشرفته خودتان قادر خواهید بود از منظومه شمسی فعلی خارج شده و به قسمت‌های دیگر کهشکان سفر کنید.

البته علاوه بر اصل اکتشاف، سه المان دیگر هم در بازی No Man's Sky دیده می‌شود؛ این سه المان مبارزه، داد و ستد و تلاش برای بقا هستند. استودیو Hello Games در فاصله تقریبا یک ماه مانده تا عرضه بازی، قصد دارد تا با انتشار تریلر‌هایی، این ۴ المان اصلی گیم‌پلی بازی را معرفی کند که در اولین آن‌ها، نگاهی با نقش اکتشاف در بازی داریم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

No Man's Sky چندی پیش از دید کاربران سایت آمازون به عنوان مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۱۶ معرفی شد و همچنین سازندگان اعلام کردند که این بازی علی‌رغم وسعت بسیار بالایی که دارد، فقط ۶ گیگابایت روی دیسک فضا اشغال می‌کند. بازی No Man’s Sky در تاریخ ۱۹ مرداد برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده