نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

با سیستم جدید ضربه آزادهای فیفا 17 آشنا شوید

فیفا 17 کمتر از ۲ ماه و نیم دیگر منتشر می‌شود و بخش ورزشی الکترونیک آرتز در این فاصله، با انتشار ویدیوی‌هایی طرفداران را با ویژگی‌های جدید بازی آشنا می‌کند. در اولین ویدیو از این مجموعه، با روش جدید ضربه‌ آزاد زدن FIFA 17 آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

امسال نیز مانند هر سال، نسخه جدید مجموعه محبوب فوتبال EA Sports یعنی فیفا اواخر تابستان منتشر خواهد شد و طرفداران این ورزش پرطرفدار، مشتاقانه منتظر تجربه این نسخه از بازی هستند که تغییرات زیادی کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین تغییر FIFA 17 را استفاده از موتور فراست‌بایت به جای موتور اختصاصی ورزشی الکترونیک آرتز یعنی ایگنایت دانست. اما تغییرات بازی به همین جا ختم نمی‌شود و بازی در بخش گیم‌پلی نیز دستخوش تغییراتی شده است.

کانال رسمی بازی فیفا در یوتیوب، در آستانه دو ماه و نیم مانده به انتشار بازی، ویدیوهایی را منتشر می‌کند تا طرفداران با ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی آشنا شوند. اولین ویدیو از این مجموعه، ضربات آزاد جدید فیفا را نشان می‌دهد که امسال تغییرات بسیار زیادی به خود دیده است. شما کنترل خیلی بیشتری برروی این نوع ضربات دارید. در زیر می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

|

منبع:  کانال رسمی یوتیوب EA Sports FIFA


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده