نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳

تماشا کنید: تریلرهای بازی Kill Strain به مناسبت انتشار در پلی استیشن پلاس

با آنکه Kill Strain، بازی رایگان و انحصاری پلی‌استیشن 4، در ۲۹ تیرماه عرضه می‌شود، اما این بازی هم‌اکنون در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار گرفته است. به همین مناسبت تریلرهایی از بازی منتشر شده که می‌توانید همراه زومجی آن‌ها را تماشا کنید.

همان‌طور که وعده داده شده بود، بازی Kill Strain هم‌اکنون، یک هفته زودتر از انتشار رسمی‌اش، در دسترس مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار گرفته است. در حال حاضر اعضای پلاس می‌توانند این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن آمریکای شمالی برای پلی‌استیشن 4 دریافت کنند؛ ضمن اینکه بسته‌ای از محتویات بازی به نام Kill Strain Early Adopter Bundle هم به‌رایگان به دست آن‌ها خواهد رسید. این بسته شخصیت Siphon را به‌همراه ۵ آیتم مصرفی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. به مناسبت عرضه‌ی Kill Strain در پلی‌استیشن پلاس، تریلرهای جدیدی از این بازی هم منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید.

اولین ویدیو به کاراکتر Diesel اختصاص دارد؛ شخصیتی که از شعله‌افکن استفاده می‌کند و با بمب‌ها و حرکات انفجاری‌اش می‌تواند میدان جنگ را به آتش بکشد.

 

  | 

در ویدیوی دوم با Sylvin روبه‌رو می‌شویم. این شخصیت از دو هفت‌تیر خودکار استفاده می‌کند و در کنار پیش‌روی کردن پنهانی، می‌تواند به‌طور ناگهانی به دشمنان ضربه بزند.

 

  | 

سومین ویدیو هم تریلر ویژه‌ی انتشار بازی در سرویس پلاس است که بخش‌هایی از گیم‌پلی را به تصویر می‌کشد.

 

  | 

بازی Kill Strain اثری در سبک‌های MOBA و تیراندازی Twin-Stick است که در دسته‌ی بازی‌های رایگان (Free-to-Play) قرار می‌گیرد. این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 دارای انواع مختلفی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای (Microtransactions) است که بازه‌ی قیمتی ۴/۹۹ تا ۴۹/۹۹ دلار را شامل می‌شوند. بازی Kill Strain در ۲۹ تیرماه (۱۹ جولای) به‌طور رسمی و همگانی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده