// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

تماشا کنید: بازی موبایل Knights Fight: Medieval Arena با حال و هوای قرون وسطایی معرفی شد

شاید شما نیز جزو کسانی باشید که حس تجربه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای بر روی موبایل برایتان بسیار متفاوت از کنسول و پی‌سی است. به تازگی بازی مبارزه‌ای معرفی شده که شاید همانی باشد که به دنبالش هستید. با زومجی و تماشای تریلر Knights Fight: Medieval Arena همراه باشید.

بازی‌های مبارزه‌ای زیادی برای موبایل ساخته نشده که بتواند طرفداران را سیراب کند. حتی بازی‌های موجود نیز مانند Injustice: Gods Among Us در عین زیبا بودن اما باب میل همه نیستند. اگرچه اظهار نظر از روی تنها یک تریلر از بازی Knights Fight: Medieval Arena، محصول استودیو Shori Games، کمی سخت است، اما ظاهرا اینطور به نظر می‌رسد که این بازی یکی از بازی‌های مورد انتظار در سبک مبارزه‌ی تن به تن است که می‌تواند خلا این سبک بازی‌ها را بر روی پلتفرم موبایل تا حد زیادی پُر کند. این بازی که نبردهای تن به تن دوره‌ی زمانی قرون وسطی را به تصویر می‌کشد، به شما امکان مبارزه و رقابت با دوستان و همچنین مبارزات بازیکن در مقابل بازیکن یا به اختصار PvP را با سیستم بازیکن‌ یابی از سراسر جهان، می‌دهد. این بازی همچنین شامل مبارزات PvE نیز می‌شود. تریلر این بازی را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

|

در این بازی شما به عنوان یک جنگجوی قرون وسطایی می‌توانید زره و سلاح خود را انتخاب و با استفاده از تاکتیک‌های متنوع، حریفان خود را شکست دهید. از اطلاعاتی که تا کنون از عکس‌ها و تریلر بازی بدست آمده، ظاهرا شما در این بازی می‌توانید با استفاده از ۴ دکمه‌ی مختلف برای حمله، علاوه بر حرکات ساده، ضربات ترکیبی (Combo) و تاکتیک‌های متنوعی را نیز بر روی حریف خود پیاده کنید. اگرچه تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی تا کنون اعلام نشده، اما به گفته‌ی سازنده‌ی آن یعنی Shori Games، به زودی باید منتظر عرضه این بازی برای گوشی‌های موبایل خود باشیم. برای نبرد در زره‌های فولادی قرون وسطایی آماده باشید!

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: TouchArcade


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده