// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

تماشا کنید: جزییات جدیدترین بروزرسانی بازی Smite

تقریبا هر سه هفته یکبار استودیو های‌-رز یک بروزرسانی جدید برای بازی محبوب Smite منتشر می‌کند که شامل ظاهرهای جدید و گاه نیز شخصیت جدید است. در جدیدترین این بروزرسانی‌ها با شماره‌ی 3.12، یک شخصیت، چند ظاهر و چندین مورد جدید دیگر اضافه می‌شوند. با زومجی همراه باشید.

در تازه‌ترین اقدام استودیو Hi-Rez در بروزرسانی‌های بازی Smite، این استودیو اقدام به انتشار آپدیت 3.12 کرده که علاوه بر اضافه کردن یک شخصیت و چند ظاهر جدید، رویدادی که در دو بروزرسانی قبل‌تر اضافه شده بود، یعنی Viking Invasion را خاتمه و به جای آن رویداد تابستانی Summer of Smite را آغاز کرده است. شخصیت جدیدی که به واسطه‌ی این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود Erlang Shen نام دارد. او که از فرهنگ چینی است و در گروه جنگجویان (Warrior) قرار می‌گیرد، شباهت زیادی به هم قوم خود یعنی Sun Wukong دارد. یکی از قابلیت‌های او تبدیل شدن به دو حیوان است (بطور غیر همزمان) که دربین سایر قهرمانان کم‌نظیر است. تبدیل شدن وی به راسو باعث افزایش سرعت حمله‌ی او (Attack Speed) و صدمه رساندن به حریفان می‌شود. حیوان بعدی که وی بدان تبدیل می‌شود، لاکپشت است که باعث افزایش مقاومت فیزیکی او شده و با حرکت در مسیری مستقیم به تمامی حریفان ضربه وارد ساخته و آن‌ها را پرتاب می‌کند. ویژگی Passive این شخصیت نیز همراه همیشگی او یعنی سگ است که هنگام حمله و ضربه زدن به دشمنان، به کمک وی آمده و او نیز به آنان حمله می‌کند که این قابلیت در بین تمامی شخصیت‌های بازی بی‌نظیر است. تریلر معرفی و نمایش قابلیت‌های این شخصیت را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

قابلیت بعدی وی که «Pin» نام دارد، با پرتاب نیزه‌ای به سمت دشمنان و اصابتش به زمین، علاوه بر صدمه زدن به تمامی کسانی را که در محدوده‌ی آن باشند، برای مدت کوتاهی نیز مانع از حرکت آنان می‌شود که اصطلاحا به آن Stun می‌گویند. قابلیت بعدی که «Spot Weakness» نام دارد باعث افزایش قدرت ضربه‌ی Erlang Shen و همچنین عدم کاهش سرعت هنگام ضربه زدن می‌شود. همچنین زمان استفاده‌ی مجدد این قابلیت (Cooldown) کاهش پیدا می‌کند. قابلیت نهایی یا Ultimate وی نیز که «Nine Turns Blessing» نام دارد باعث کشیده شدن دشمنان به سمت او می‌شود و همچنین برای ۴ ثانیه باعث کاهش اثر ضربه‌های دشمن بر وی می‌شود. اگر بعد از این ۴ ثانیه نیز جان سالم به در ببرد، به میزان کمی احیا (Heal) می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بروزرسانی، رویداد Summer of Smite است که تا دو ماه آینده ادامه داشته و محتوای متعدد و گوناگونی به بازی اضافه می‌کند. این محتوا شامل ظاهرهای زیبا و متنوع (Skin) برای برخی از شخصیت‌های بازی است. از جمله اسکین Chef's Special محافظ (Guardian) دوست‌داشتنی، Khepri، که در تاریخ ۲۲ تیر ماه (۱۲ ماه جولای) خواهد آمد و وی را شبیه به یک خرچنگ قرمز رنگ بزرگ می‌کند که بسیار جذاب است. هر زمانی که شما یکی از آیتم‌های این رویداد را خریداری کنید، می‌توانید شانس خود را یکبار در صندوقچه‌ی «Enigma Treasure» برای باز کردن اسکین یا صدای یکی دیگر از شخصیت‌های بازی امتحان کنید. عکس برخی از این اسکین‌ها را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

این بروزرسانی همچنین تغییرات گسترده و زیادی در برخی شخصیت‌ها و آیتم‌های بازی ایجاد می‌کند. از جمله‌ی این تغییرات در بخش رلیک‌ها می‌توان به اضافه شدن ۲ رلیک (Relic) جدید و افزایش قدرت برخی از رلیک‌های قدیمی‌تر اشاره کرد. اولین رلیک که «Phantom» نام دارد، این قابلیت را به بازیکن می‌دهد که از داخل شخصیت‌های دیگر و موانعی که آنان ایجاد کرده‌اند (نه موانع خود بازی) برای ۵ ثانیه عبور کنند. رلیک دیگر نیز که «Thorns» نام دارد، باعث انعکاس ۴۰ درصدی ضربه‌ای که حریفان به شما وارد می‌کنند، به خودشان می‌شود. تعدادی آیتم جدید نیز اضافه شده‌اند که یکی از آنها باعث افزایش ماندگاری اثر رلیک‌ها می‌شود و دیگری نیز باعث کاهش سرعت حمله‌ی حریفان می‌شود. شاید عجیب‌ترین خبر بخش آیتم‌های بازی حذف آیتم محبوب «Golden Bow»  باشد که در نوع خود جالب است!

در مورد تغییرات بخش شخصیت‌های بازی نیز می‌توان به قابل پرتاب کردن تار عنکبوت شخصیت Arachne، افزایش یافتن قدرت ضربه‌ی شخصیت Fafnir، تغییر یافتن ویژگی ثانویه‌ی شخصیت Guan Yu برای موثرتر کردن قابلیت‌های وی، افزایش قدرت یا به اصطلاح Buff شدن شخصیت‌های Odin ،Hel ،Ne Zha ،Aphrodite ،Anubis و تعدادی دیگر اشاره کرد. بروزرسانی 3.12 روز گذشته برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی منتشر و برای نسخه‌های کنسولی آن نیز در هفته‌های پیش‌رو منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این بروزرسانی و تغییرات آن چیست؟

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده