نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

تماشا کنید: معرفی تمدن مصر در Civilization 6

کمپانی توکی گیمز (2K Games) پس از معرفی حکومت انگلیس در بازی Civilization 6، این بار با انتشار ویدیویی به معرفی حکومت مصر پرداخته است. با زومجی همراه باشید.

بازی Civilization VI در تاریخ ۳۰ مهر به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. مصر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تمدن‌های جهان، در این بازی حضور خواهد داشت و فرمانده این حکومت هم کلِئوپاترا، خواهد بود. حال کمپانی توکی گیمز با انتشار یک ویدیو، به معرفی این تمدن باستانی پرداخته است:

|

مصر توانایی‌های خاصی دارد که آن را تبدیل به یک هم‌پیمان عالی می‌کند. برای مثال این حکومت قادر است با بنا کردن ساختمان‌ها یا Wonder‌ها بر روی رودخانه، آن‌ها را سریع‌تر از حد معمول بسازد. این حکومت همچنین از راه داد و ستد طلای بیشتری دریافت می‌کند و مقداری غذا هم به صورت پاداش به کشوری که مصر با آن معامله می‌کند، داده می‌شود.

ption id="attachment_146304" align="aligncenter" width="1280"]نیروی مخصوص مصر در Civilization 6 نیروی مخصوص مصر با نام Maryannu Chariot Archer

سرباز مخصوص مصر Maryannu Chariot Archer نام دارد که اگر در یک منطقه بدون مانع و باز قرار بگیرد، سرعت حرکت بیشتری خواهد داشت و می‌تواند با سرعت بیشتری به سمت دشمنان تیراندازی کند. این حکومت همچنین یک ساختمان مخصوص هم با نام Sphinx دارد که ساخت آن مصر را از حیث منابع فرهنگ و ایمان تامین می‌کند. به‌علاوه اگر این ساختمان را در نزدیکی یک Wonder بنا کنید، برخی پاداش‌های ویژه نیز دریافت خواهید کرد. همین مساله و توانایی مصر در ساخت سریع‌تر Wonder‌ها، باعث شده تا توکی گیمز این حکومت را Wonder‌محور معرفی کند.

ption id="attachment_146305" align="aligncenter" width="1280"]ساختمان مخصوص مصر در Civilization 6 ساختمان مخصوص مصر با نام Sphinx

Civilization 6 توسط استودیو فیرکسیس گیمز (Firaxis Games) ساخته می‌شود و انتظار می‌رود به یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک پی‌سی در سال جاری تبدیل شود. این بازی همچنین جایزه بهترین بازی استراتژیک و بهترین بازی انحصاری پی‌سی در نمایشگاه E3 2016 را از آن خود کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده