نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار نسخه کنسولی بازی 7Days To Die

تل‌تیل گیمز تریلر هنگام انتشار بازی 7Days To Die را منتشر کرد. این بازی اخیرا برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت تل‌تیل گیمز (Telltale Games) تریلر هنگام انتشار نسخه کنسولی بازی آخرالزمانی و نجات برای بقای 7Days To Die را منتشر کرد. بازیکنان در بازی 7Days To Die برای نجات خود از دست زامبی‌ها باید پناهگاه امنی برای خود بسازند که برای ساخت آن نیاز به لوازمی مانند چوب و سنگ دارند که باید برای یافتن لوازم در محیط بازی مشغول به جستجوی ابزار خود کنند. پس از ساخت پناهگاه گیمر‌ها برای نجات از حمله زامبی‌ها باید با آنها مبارزه کنند. در توضیحات بازی 7Days To Die آمده است:

در بازی 7Days To Die، بازیکنان در جهانی آخرالزمانی و بی‌رحم قرار خواهند گرفت که در محاصره زامبی‌ها قرار خواهند گرفت. بازی 7Days To Die یک بازی جهان باز است که بازیکنان باید برای بقا با زامبی‌ها مبارزه کنند. این بازی یک اثر اول شخص در سبک بقای ترسناک، دفاع از قلعه و نقش‌آفرینی است. در بازی 7Days To Die بازیکنان باید مبارزه کنند، پناهگاه بسازند، ابزار پیدا کنند، معدن‌کاری کنند، اکتشاف کنند و شخصیت بازی را رشد بدهند. همچنین گیمر‌ها می‌توانند تجربیات خود را در این بازی می‌توانند در یوتیوب به اشتراک بگذارند و به صورت استریم آنلاین ویدیو‌های خود را برای پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارند.

بازی 7Days To Die هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده است. شما می‌توانید تریلر هنگام انتشار بازی 7Days To Die را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: Attack of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده