نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تماشا کنید: هشت دقیقه از گیم پلی ریبوت بازی System Shock

وب‌سایت پالیگان، شانس این را پیدا کرد که بخش‌هایی از دموی ریبوت بازی System Shock را تجربه کند که آن را ضبط کرده و برروی وب‌سایت خود قرار داده که در ادامه می‌توانید این ویدیو هشت دقیقه‌ای را تماشا کنید. با ما همراه باشید.

استودیو نایت دایو قصد دارد که بازی محبوب System Shock را دوباره بسازد. به همین منظور، این استودیو امروز کمپین کیک‌استارتری برای ساخت ریبوت بازی سیستم شاک راه‌اندازی کرد و هم‌زمان با این کمپین، دموی بازی را نیز در دسترس علاقمندان قرار دهد.

در این دمو، شما می‌توانید مرحله اول بازی را تجربه کنید. تیم سازنده بازی در استودیو Night Dive، سعی در مدرن کردن گیم‌پلی بازی داشته‌اند و قصد دارند فضایی بسازند که به گیمر،‌ حس زندانی شدن و تنها بودن در ایستگاه فضایی سیستم شاک را القا کند. اعضای استودیو نایت‌دایو، برای اینکه بتوانند نظر طرفداران این بازی را جلب کنند،‌ به صورت مستقیم با طرفداران نسخه اصلی در فوروم‌های مختلف در ارتباط بوده‌اند و اعضای این استودیو امید دارند که علاوه بر طرفداران قدیمی این بازی، طرفداران جدیدی را نیز به بازی اضافه کنند.

|

هر چه که هست، اعضای تیم نایت دایو، کار بسیار سختی را در پیشرو دارند زیرا سیستم شاک، در زمان عرضه‌اش در سال ۱۹۹۴،‌ توانست طرفداران زیادی را جلب کند و تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های علمی تخیلی سال‌های اخیر از جمله Bioshock و Dead Space به صورت مستقیم از سیستم شاک الهام گرفته‌اند. در سال ۱۹۹۹ بود که قسمت دوم بازی با نام System Shock 2 نیز ساخته شد.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده